آموزش زمان بندی پست ها در وردپرس

آموزش زمان بندی پست ها در وردپرس

زمانی که شما بخواهید در وردپرس، پست‌های خود را در زمانی مشخص منتشر کنید، روش‌های مختلفی وجود دارد. آموزش زمان بندی پست ها در وردپرس به شما کمک می‌کند تا اینکار را در سایت خود قرار دهید.

آموزش زمان بندی پست ها در وردپرس با استفاده از ویرایشگر

آموزش زمان بندی پست ها در وردپرس

برای این روش باید از ویرایشگر استفاده کنید. با ورود به بخش پیشخوان نحوه زمان بندی پست شما آغاز خواهد شد:

  • به بخش مربوط به نوشته‌ها بروید.
  • روی افزودن کلیک کنید.
  • یک نوار کنار به نام انتشار را در پست جدید خواهید دید که مربوط به زمان بندی انتشار پست‌ها خواهد بود.
  • روی دکمه ویرایش کلیک کنید و تاریخ و ساعت مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • روی دکمه قبول کلیک کنید.
  • اکنون پست شما در زمان و روزی که شما انتخاب کنید.

آموزش زمان بندی انتشار پست با افزونه WP Scheduled Posts

زمان بندی انتشار پست

WP Scheduled Posts، این افزونه یکی از پیشنهادات ما برای آموزش زمان بندی پست ها در وردپرس است که می‌تواند پست‌ها را در زمان مشخص مدیریت و منتشر کند. این ابزار می‌تواند زمان بندی برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی فراهم کند. به جز این امکان مدیریت نویسندگان، انتشار صدها پست با استفاده از تقویم، حداقل مداخلات انسانی و … را در اختیار شما قرار خواهد داد. این ابزار، تقویم جاوا اسکریپت بوده و برای پست‌هایی است که در سایت خود قرار می‌دهید. بنابراین به نویسنده اجازه می‌دهد تا تاریخ و زمان را در قالب متن، به صورت گرافیکی انتخاب کنید. با وجود این افزونه، خطر وارد کردن اشتباه تاریخ یا زمان اشتباه را به کمترین میزان خود می‌رساند.

سخن پایانی

آموزش زمان بندی پست ها در وردپرس، به شما کمک می‌کند تا در زمان مشخصی که می‌خواهید مطالب خود را منتشر کنید. با این وجود استراتژی محتوایی شما با دقت بالاتری انجام خواهد شد. حتی می‌توانید محتواهای خود را به صورت از پیش تعیین شده در سایتتان قرار دهید تا بر اساس برنامه‌ای که تعیین کرده‌اید در سایت شما قرار گیرد. این ویژگی در مورد سایت ساز افگیگا، نیز انجام شده و پست‌ها در روزهای خاصی منتشر خواهد شد.