طراحی سایت فروشگاهی در تهران

طراحی سایت فروشگاهی در تهران
طراحی سایت فروشگاهی در تهران

بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاهی در تهران کدام است؟ برای چند دقیقه چشمان خود را ببیندید و خود را در فضای چندین سال قبل تصور کنید. زمانی که برای داشتن درآمد نیاز به خرید املاک یا کار کردن به صورت شبانه روزی بودید. مطمئنا در این شرایط یا نیازمند سرمایه بالایی بودید یا باید به میزان زیادی کار می‌کردید، تا در نهایت بتوانید درآمد خود را به همان میزان که در ذهنتان دارید برسانید.

با وجود ورود کسب و کارهای مختلف به فضای آنلاین و آگاهی مردم در این زمینه دیگر هر فردی می‌تواند کسب و کار خود را راه اندازی کند،، حتی اگر مکانی را برای آن نداشته باشد. این مطلب راهنمای کاملی برای شما در این زمینه خواهد بود.

نکات مهم برای طراحی سایت فروشگاهی در تهران

سایت فروشگاهی

حتی اگر به بدترین یا بهترین شرکت طراحی سایت در تهران هم سر بزنید، باز هم ممکن است با وعده و عیدهایی شما را متقاعد کنند که از خدماتشان استفاده کنید. با اینحال در صورت نداشتن اطلاعات کافی در مورد ویژگی‌های یک سایت فروشگاهی ممکن است، نتوانید انتخاب درستی را داشته باشید. در اینجا به مشخصاتی اشاره کرده‌ایم که یک سایت فروشگاهی باید آنها را داشته باشد.

داشتن فضایی ساده و دوستان

مهمترین چیزی که باید در یک سایت فروشگاهی چه از نوع وردپرس باشد و چه از نوع اختصاصی وجود داشته باشد، ساده بودن فضا و عملکرد شماست. مشتریانتان باید بتوانند به خوبی با شما ارتباط برقرار کرده و مسیر دسترسی‌شان به سایتتان راحت باشد. نیاز به استفاده از رنگ و المان‌های مخلتف برای پرت کردن حواس مشتری نخواهید داشت. بهتر است زیباترین و در عین حال ساده‌ترین فضا را انتخاب کنید.

برندسازی

سایت‌های فروشگاهی نامناسب در برندسازی نتیجه معکوس دارند. برای آنکه بتوانید جایگاه خوبی را در میان مشتریان خود داشته باشید، بهتر است به فکر برپایی یک سایت زیبا و کاربردی باشید. به کیفیت سایت خود در تمام زمینه‌ها توجه کنید. نکته مهمتر وجه تمایز شما با رقبایتان است. سعی کنید از روشی خاص برای ارائه خدمات خود استفاده کنید.

مشتری باشید

زمانی که می‌خواهید کار طراحی سایت خود را آغاز کنید خود را به جای مشتریانتان قرار دهید. آن را از دید کاربر بررسی کرده و انتطارات خود را از سایت ببینید. سعی کنید یک محصول را از خودتان خریداری کنید و تمام مراحل را یک به یک در نظر بگیرید.

استفاده از رنگ و فونت مناسب

یک سایت فروشگاهی باید از نظر رنگ و فونت هم زیبا باشد. باید بتوانید نوع نوشته و رنگ‌هایی که در سایتتان قرار گرفته را به گونه‌ای انتخاب کنید که در نهایت تاثیر خوبی را روی مخاطب بگذارد. می‌توانید از مقاله “روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار” برای انتخاب درست استفاده کنید. برخی از قسمت‌های سایت باید رنگی متفاوت داشته باشید، مانند دکمه خرید، تخفیفات و … همچنین فونتی که برای فروشگاهتان انتخاب می‌کنید نیز باید از بهترین‌ها باشد.

تصاویر باکیفیت

تصاویری که برای بخش‌های مختلف سایت خود استفاده می‌کنید هم باید با کیفیت بالایی درج شود. این موضوع به منظور اهمیت دادن به مشتری است. همچنین تعداد تصاویر باید به میزان مشخصی باشد تا کاربر از فضای سایت شما لذت ببرد. البته زیاده روی در این زمینه نتیجه عکس را خواهد داشت.

سئوی قوی

برای دیده شدن نیازمند انجام برخی از پروسه‌های مربوط به سئو هستید. این تنها شرط رسیدن به رتبه‌های بالای گوگل است. بهتر است از قوانین و الگورتیم ‌های گوگل باخبر بوده و از آن در سایت خود استفاده کنید. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو باعث فروش بالاتر و دیده شدن سایت شما توسط مشتریان خواهد شد. جدول زیر لیستی از کارهای ضروری برای سئو را در اختیارتان قرار داده است:

انتخاب عنوان صحیحلینک سازی داخلی در سئو
انتخاب درست متاتگ دیسکریپشنمعرفی سایت به گوگل 
 استفاده از کلمات کلیدی درستایجاد نقشه سایت
استفاده از هدینگ‌هابهبود سرعت سایت
سئوی تصویرریسپانسیو بودن
استفاده از تصاویر زیبادریافت بک لینک
ارائه متن خوانا و جذاب برای کاربراناستفاده از شبکه‌های اجتماعی
بروزرسانی مطالب قدیمی تعامل موثر با مخاطبان
انتخاب آدرس سایت صحیحلینک سازی داخلی

ارتباط با شبکه های اجتماعی

سعی کنید از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار خود استفاده کنید. سایتتان را به آنها متصل کرده و از این فضا برای دریافت ورودی استفاده کنید. شبکه‌های اجتماعی اینروزها مکان مناسبی برای افزایش فروش هستند.

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران

سایت فروشگاهی

با وجود مواردی که عنوان شد، اکنون راحت‌تر می‌توانید بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران را انتخاب کنید. شرکت‌هایی که بتوانند خدماتی مناسب را به شما ارائه دهد. برای آنکه بتوانید در مورد این شرکت تصمیم گیری کنید، می‌توانید به سایت آنها و مشتریانشان نگاهی بیاندازید تا در نهایت بتوانید نوع خدماتشان را بررسی کنید.

قیمت بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران

عموما هر سایتی دارای قیمتی متفاوت است. این عدد بر اساس امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، مشخص می‌شود. هرچه امکانات و کیفیت سایت ارائه شده بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. التبه عوامل دیگری نیز در قیمت موثرند که عبارتند از:

  • استاتیک یا داینامیک بودن وب سایت
  • سایت کدنویسی شده یا CMS
  • استفاده از المان های گرافیکی
  • چند زبانه بودن سایت
  • هزینه های مربوط به سئو و بهینه سازی

سخن پایانی

برای برپایی یک سایت فروشگاهی باید در میان شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات بگردید تا در نهایت جایی را با بهترین خدمات انتخاب کنید. قیمت باید آخرین چیزی باشد که به آن فکر می‌کنید،. شاید در ابتدای فعالیت شما سایت‌های ارزان قیمت نیز انتخاب خوبی باشد اما رفته رفته این سایت‌ها دیگر نمی‌تواند پاسحگوی نیازهای شما باشد.

ما در افگیگا امکان داشتن یک سایت فروشگاهی را برای تمام کسب و کارها ایجاد کرده‌ایم. شما می‌توانید تنها با چند کلیک و در کوتاهترین زمان کسب و کار خود را راه اندازی کنید. در افگیگا انواع قالب‌های فروشگاهی با بهترین قیمت واقع شده که می‌توانید بدون نیاز به دانش فنی، سایت خود را ایجاد کنید. به نظر شما طراحی سایت فروشگاهی در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟ جدول زیر لیستی از ویژگی‌های این شرکت را به شما معرفی کرده است:

امکان ساخت سایت در سریعترین زمان
امکان استفاده رایگان به مدت 7 روز
امکان پرداخت وجه در صورت عدم رضایت
امنیت بالای سایت
بدون محدودیت در تغییر قالب‌ها
به روز رسانی دائمی

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *