خرید هاست نامحدود ارزان

خرید هاست نامحدود ارزان
هاستینگ

خرید هاست نامحدود ارزان یکی از انتخابات افرادی است که تمایل دارند، یک وبسایت برای خود راه‌اندازی کنند. این فضاها، بهترین سرویس میزبانی را برای کسانی که حجم زیادی از اطلاعات را در وبسایت خود دارند، مناسب است. به عنوان مثال برای سایت های حجیم با بازدید بالا انتخاب خوبی خواهد بود. اما آیا واقعا هاست نا محدود وجود دارد؟ در این مطلب می‌خواهیم به تمام نکات پیرامون این اسامی در مورد هاست‌های موجود در فضای وب بپردازیم.

قیمت هاست بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

قبل از آنکه بخواهیم به بررسی خرید هاست نامحدود ارزان بپردازیم، بهتر است از قیمت هاست میزبانی وب معمولی در بازار مطلع باشید. در واقع نحوه قیمت‌گذاری برای هاست‌های مختلف بر اساس ویژگی‌های آن است. هرچه حجم آن بالاتر باشد یا از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، مطمئنا قیمت آن نیز بیشتر است. در واقع خرید هاست ارزان همیشه بهترین راه پیش روی شما نیست. بهتر است قبل از آن به انتظاراتی که برآورده می‌کند توجه کنید.

خرید هاست نامحدود ارزان ایرانی یا خارجی؟

خرید هاست نامحدود ارزان

برای آنکه بتوانید یک فضای میزبانی هاست مناسب را انتخاب کنید باید به کاربردی که از آن انتظار دارید، توجه کنید. بسیاری از افراد بر این باورند که کسب و کارهای ایرانی که تمایلی به فعالیت‌های جهانی ندارند، بهتر است از فضای میزبانی وب ایرانی استفاده کنند. در واقع دلایلی نیز برای این انتخاب وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توانیم به امنیت بالاترشان اشاره کنیم. البته قیمت نیز در انتخاب بی‌تاثیر نیست. مطمئنا در شرایط یکسان قیمت هاست ایران بسیار پایین‌تر از هاست خارجی است. همچنین هاست لینوکس که از قیمت هاست ویندوز بالاتر است. با وجود همین چند ویژگی، اکنون به راحتی می‌توانید در مورد انتخاب نوع هاست داخلی یا خارجی تصمیم بگیرد.

خرید هاست نامحدود ارزان یا هاست محدود؟

زمانیکه به دنبال برپایی یک سایت چه از نوع وردپرس و چه از نوع CMS های اختصاصی هستید، مطمئنا در فضای وب به دنبال هاست‌های مختلفی خواهید گشت. فضاهایی که بتواند بدون سر در گرمی نیازهای شما را برآورده کرده و همچنین دچار باگ‌های مختلف نشود. مطمئنا در مورد سایت‌های تازه تاسیس، حتی خرید هاست‌های با ظرفیت بالا مناسب نیست. اما اگر قصد دارید کسب و کار خود را گسترش دهید، از همان ابتدا به دنبال فضایی مناسب با ظرفیت بالا باشید.

این موضوع را نیز در نظر بگیرید که نمی‌توانیم نام نامحدود را روی این هاست‌ها بگذاریم، در حقیقت هر هاستی در نهایت در یک جا تمام شده و محدودیت‌های خاص خود را دارد. اما فضای میزبانی آن به قدری بالاست که به این زودی‌ها نگرانی بابت تمام شدنش نخواهید داشت. همچنین برخلاف نمونه‌های محدود در زمان استفاده از تمام ظرفیت، سایتتان از دسترس خارج نخواهد شد.

یکی از دلایل فروش بالای هاست نامحدود، سرعت بالای آن است.

در خرید هاست نامحدود ارزان به چه ویژگی‌هایی توجه کنیم؟

اگر به دنبال انتخاب و خرید یک هاست چه از نوع محدود و چه انواعی که با نام هاست نا محدود به فروش می‌رسند، هستید، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • هاست باید به صورت روزانه عمل بکاپ‌گیری را انجام دهد.
  • همچنین باید امنیت بالایی را داشته باشد.
  • هاست‌هایی که معمولا برای شرکت‌های پیشرفته استفاده می‌شوند، بسیار قوی بوده و از سرعت بالایی برخوردارند.
  • همچنین باید به صورت روزانه مانیتورنگ آن صورت گیرد.
  • باید هاست در تمام روزهای هفته و ساعات شبانه روز فعال باشد.
  • باید SSL آن فعال بوده و گواهینامه امنیتی را داشته باشد.

خرید هاست نامحدود ارزان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر جزو یکی از دسته‌های زیر هستید، مطمئنا یک هاست نامحدود انتخاب خوبی برایتان خواهد بود:

  • سایت‌های فروشگاهی که محصولات بسیار زیادی را در خود جای داده‌اند.
  • وبسایت‌هایی که حجم زیادی از اطلاعات را درون خود دارند.
  • سایت‌هایی که برای مدیریت فایل‌های زیاد خود نیاز به پهنای باند بالا دارند.
  • افرادی که سایت پر بازدید داشته و روزانه تعداد زیادی فایل از درون آنها دانلود می‌شود.

معایب خرید هاست نامحدود ارزان

تا اینجا در مورد اهمیت داشتن یک خرید هاست نامحدود ارزان صحبت کردیم. اما شاید کمتر کسی در مورد معایب این میزان از فضای اختصاصی برای یک سایت صحبت کرده باشد. می‌خواهیم این موضوع را با یک مثال شروع کنیم. فرض کنید 20 عدد سایت که از قابلیت هاست‌های نا محدود بهره‌مند هستند، با ترافیک و پهنای باند بالا در طول روز با دیگر سایت‌هایی که فضای محدودی را در اختیار دارند، به صورت اشتراکی از یک سرور استفاده کنند. اینجاست که محدودیت‌های این نوع از هاست را حس خواهید کرد.

در این هنگام فشار بسیار بالایی روی سرور ایجاد خواهد شد که باعث کاهش سرعت آن می‌شود. این فرایند در نهایت روی سرعت تمام سایت‌ها تاثیر می‌گذارد. در این شرایط احتمالا شرکتی که خرید هاست نامحدود ارزانی را ارائه می‌دهد از وبسایت‌های مصرف بالا درخواست می‌کند که سایتشان را به سرورهایی مانند VPS منتقل کرده و آنها را از سرور اشتراکی حذف خواهند کرد.

مهم نیست که شما در دسته سایت‌های پرمصرف این سرور باشید یا جزو افرادی که به میزان کمی از پهنای باند استفاده می‌کنند. در هر صورت این مشکل گریبان گیر شما خواهد شد. چرا که نه انتقال هاست کار آسانی است و نه کند بودن سایت برای مخاطبانتان قابل قبول است.

معایب‌ هاست اشتراکی را با انتخاب شرکت مناسب حل کنید…

drawbacks cheap web hosting سایت ساز افگیگا

برخی از شرکت‌هایی که هاست‌های با حجم بالا را در اختیار مشتریان خود می‌گذارند، با عناوینی مانند نا محدود سعی در جذب مشتریان خود دارند. حتی اگر هاستی با هدف نا محدود بودن را خریداری می‌کنید، باید به دیگر ویژگی‌های آن توجه کنید. مطمئنا هاستی که هم نامحدود باشد و هم ارزان، در فضای وب نمی‌تواند چیزی که شما انتظار دارید را در اختیارتان قرار دهد. آینده وبسایت شما از همین مرحله اول یعنی خرید هاست تعیین می‌شود. پس با انتخابی صحیح آینده کاری خود را تضمین کنید. پیشنهاد ما استفاده از هاست‌هایی است که کیفیتشان حرف اول را بزند نه قیمت ارزان یا حجم به اصطلاح نا محدودشان…

خرید هاست از افگیگا

خرید هاستینگ اولین مرحله برای برپایی یک سایت بوده و تاثیر زیادی را در کیفیت نهایی آن خواهد داشت. بنابراین انتخاب شرکتی که بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد از مهمترین اقدامات قبل از خرید آن است. پس از خریدهاست است که تازه می‌توانید در مورد طراحی و دیگر ویژگی‌های موجود در آن تصمیم گیری کنید.

در افگیگا فروش هاست و دامنه در هنگام خرید قالب‌ها به صورت اتوماتیک و خودکار به یکدیگر متصل شده و در مدت زمان کوتاهی شما شاهد یک سایت کامل با دامنه و فضای میزبانی دلخواه متناسب با کسب و کارتان خواهید بود. نحوه ارائه هاست در افگیگا کاملا به نفع کسب و کار شماست. سرور این شرکت از نوع لایت اسپید است که جزو بهترین و پر سرعت‌ترین‌ها در فضای اینترنت بوده و به صورت تخصصی برای CMSهای وردپرس تولید شده است.

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *