آموزش قرار دادن ای نماد در وردپرس

آموزش قرار دادن ای نماد در وردپرس

در مقاله مربوط به ای نماد، در مورد این آرم و ضرورت وجودش در سایت‌های وردپرسی صحبت کردیم. اما نکته مهم این است که پس از دریافت این لوگو آن را چگونه در سایت وردپرسی قرار دهیم. این مطلب توضیحات قدم به قدم برای آموزش قرار دادن ای نماد در وردپرس است.

آموزش قرار دادن ای نماد در وردپرس توسط برگه

آموزش قرار دادن ای نماد در وردپرس

بهترین روش در آموزش قرار دادن ای نماد در وردپرس، ایجاد یک برگه جدید است. یعنی شما باید آن را در صفحه خاصی از سایتتان قرار دهید و سپس ای نمادی که در تمام صفحات شما قرار داده شده، را به آن لینک دهید. اینکار باعث می‌شود تا کاربر نیازی به اسکرول برای رسیدن به این لوگو نداشته باشد، همچنین صفحات سایت شما کند نخواهد شد. برای اینکار مراحل زیر را انجام دهید:

  • برگه‌ای را مشابه با این عبارت ایجاد کنید: site.com/enamad
  • ,کد دریافتی از ای نماد را در این برگه قرار دهید.
  • یک تصویر را در کل صفحات سایت قرار دهید.
  • کاربر در این حالت برای دیدن اطلاعات ای نماد به این برگه هدایت می‌شود.
  • سپس در برگه با کلیک کردن روی ای نماد وارد صفحه مربوط به اطلاعات این لوگو خواهد شد.

آموزش قرار دادن ای نماد در وردپرس از طریق کد دریافتی

قرار دادن ای نماد در وردپرس

برای آموزش قرار دادن ای نماد در وردپرس با این روش سه مسیر مختلف پیش روی شماست:

قرار دادن کد در برگه وردپرس

در این روش آموزش قرار دادن ای نماد در وردپرس، شما باید به سایت ای نماد بروید و کدی این شرکت به شما می‌دهد، را دریافت کنید. اکنون کد مخصوص کسبو کارتان را در برگه‌ای که ایجاد کرده‌اید قرار دهید. سپس تصویر ای نماد را دریافت کنید و آن را در تمامی صفحات سایت خود قرار دهید. لینک مربوط به برگه‌ای که ایجاد کرده‌اید را به ای نمادها اتصال دهید.

قرار دادن در صفحه HTML (روش بهینه و غیرمستقیم)

در این روش باید یک سند را با برنامه‌های ویرایشگر مانند Notepad ایجاد کنید. در داخل این سند باید کد دریافتی که از سایت ای نماد دریافت کرده‌اید را نیز قرار دهید. سپس آن را با فرمت html. ذخیره کنید.

با ورود به هاست و file manager به صفحه مدیریت فایل‌ها رفته و فایلی که ذخیره کرده‌اید را در بخش روت هاست آپلود کنید. بعد از این مراحل، با وارد کردن نام و فرمت فایل که به صورت http://site.com/enamd/html است، صفحه ساده‌ای که در آن لوگوی ای نماد قرار گرفته را خواهید دید.

برای آنکه این ای نماد در تمام صفحات سایت شما قرار بگیرد، باید نماد اعتماد را دانلود و در سایت خود آپلود کنید. سپس لینکی را به صفحه برگه بدهید.

استفاده از افزونه

استفاده از افزونه‌ نیز یکی دیگر از روش‌های قرار دادن ای نماد در سایت شماست. این افزونه را با نام Logo Manager For Enamad می‌شناسند. با این ابزار، می‌توانید نماد اعتماد را در صفحاتی خاص به مخاطبتان نشان دهید.

سخن پایانی

اگر سایت شما به صورت برنامه نویسی شده و اختصاصی طراحی شده، احتمالا فرایند اضافه کردن ای نماد را باید به عهده برنامه نویس خود قرار دهید. اما همانطور که مشاهده کردید، در یک سایت وردپرسی همه چیز به آسانی انجام خواهد شد. سایت ساز افگیگا نیز مراحلی مشابه را دارد، چرا که بر پایه وردپرس طراحی شده است. برای دریافت ای نماد حتما مقاله مربوط به “آموزش دریافت ای نماد” را بخوانید.