هاست وردپرس برای شما مناسب‌تر است یا هاست معمولی؟

هاست وردپرس برای شما مناسب‌تر است یا هاست معمولی؟
تفاوت-هاست-و-وردپرس

زمانیکه یک وبسایت وردپرسی را راه‌اندازی می‌کنید، بایدبه دنبال خرید هاست برای وردپرس باشید. باید بتوانید انواع هاست معمولی و وردپرسی را از هم تشخیص دهید تا بهترین انتخاب را برای داشتن یک فضای میزبانی مشخص داشته باشید. به وجود آنکه هر نوع هاستی با سایت‌های وردپرسی تناسب دارد، چرا در فضای وب، نام هاست وردپرس را می‌شنویم.

هاست وردپرس چیست؟

تفاوت-هاست-و-وردپرس

بهتر است قبل از آنکه به دلایل خرید هاست برای وردپرس بپردازیم، با مفهوم دقیق هاست وردپرس آشنا شوید. در واقع وردپرس یک مجموعه یا پکیج کامل است. با استفاده از این فضا می‌توانید، کسب و کارتان را وارد فضای آنلاین کنید.

هاست وردپرسی به صورت کاملا اختصاصی مخصوص پلتفرم وردپرس تهیه شده است. به همین دلیل است که کارکرد آن بیشتر از هر چیز برای سایت‌هایی است که با CMS وردپرس طراحی شده‌اند.

فرض کنید می‌خواهید یک لباس مجلسی را برای خود بدوزید. استفاده از لباس‌های موجود در بازار برای شما بهتر است، یا دوخت یک لباس دقیقا متناسب با سایز و ابعاد شما؟

با این مثال تقریبا می‌توانید متوجه شوید که چرا خرید هاست برای وردپرس مناسب‌تر است.

تفاوت هاست وردپرس و معمولی

پس از خرید هاست برای وردپرس، بسته به شرکتی که این خدمات را به شما ارائه می‌دهد، می‌توانید امکانات متفاوتی را دریافت کنید. از مهمترین این موارد می‌توانیم به سرعت و امنیت بالای سایتتان اشاره کنیم. چیزی که ممکن است در هاست معمولی آن را نبینیم.

در هاست‌های اشتراکی وردپرس، تمام میزبانان وبسایت‌های وردپرس بوده و در نتیجه توزیع منابع سرور و نظارت کردن روی آنها آسانتر انجام می‌شود. به دنبال این شرایط زمانی که سایت از دسترس خارج می‌شود نیز کمتر شده و در نتیجه عملکرد بهتری را نسبت به هاست معمولی خواهد داشت.

خدمات و پشتیبانی که توسط این هاست‌ها ارائه می‌شود، متناسب با وردپرس است. بنابراین کارایی آن نسبت به هاست‌های معمولی بالاتر خواهد بود. اگر احیانا مشکلی برای سایت شما پیش بیاید، کاربرانی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنند به راحتی می‌توانند، آنها را حل کنند.

ویژگی دیگری که در هاست وردپرسی وجود دارد، بهتر بودن عملکرد آن نسبت به انواع معمولی است. زمانی که سایت شما روی IP اختصاصی قرار می‌گیرد، آدرس آن با شخص دیگری به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

در نهایت نیز نرم افزارهایی را داریم که در هاست وردپرسی، قابلیت تغییر را داشته و در نهایت به گونه‌ای خواهند شد که برای سایت‌های وردپرسی مناسب باشند.

تفاوت‌های بیشتر هاست وردپرس و معمولی را تنها پس از نصب آنها روی سایت خود متوجه خواهید شد.

مزایای خرید هاست برای وردپرس

خرید هاست برای وردپرس و سایت‌هایی که با این پلتفرم طراحی شده‌اند، مناسب‌تر است. دلیل این ویژگی مواردی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

امنیت بهتر

افراد زیادی به صورت سالانه از هاست‌های وردپرسی استفاده می‌کنند. این عامل سبب شده تا امنیت آن روز به روز بالاتر رود. برخی از ابزارها وجود دارند که در سایت‌ها وردپرسی موثرند اما اگر از هاست اشتراکی استفاده کنید، ممکن است این محافظت 100 در 100 نباشد. در صورتی که هاست وردپرس سرورهایی دارد که ایمنی لازم را در برابر خطرات ایجاد خواهد کرد.

راه اندازی آسان

هاست وردپرس، به همراه افزونه‌هایی به شما ارائه می‌شود که از قبل روی آن نصب شده است. همچنین به گونه‌ای طراحی شده که راه‌اندازی آن آسانتر باشد. با این ویژگی افراد مبتدی می‌توانند سایت خود را بهتر طراحی و راه‌اندازی کنند.

سرعت بالا

سرعت بارگذاری صفحه در سایت نیز جزو فعالیت‌هایی است که باعث می‌شود کاربران به سمت سایت شما بیشتر جذب شده و در نتیجه گوگل نیز امتیاز خوبی را به شما می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا در رتبه‌های بالاتر گوگل قرار بگیرید. خرید هاست برای وردپرسف به دلیل بهینه بودن باعث می‌شود تا سرعت سایت شما بسیار بالاتر رود.

عملکرد فنی و امنیتی بهتر
سرعت و عملکرد بالاتر
ارائه ابزارهای محافظتی و امنیتی بهینه‌سازی شده
استانداردسازی برای وردپرس
فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند بیشتری

هاست وردپرس برای چه سایت‌هایی مناسب است؟

برای آنکه بتوانید به این سوال پاسخ دهید، باید ببینید که سایت شما وردپرسی است یا به صورت اختصاصی طراحی شده است. اگر دارای یک سایت وردپرسی هستید، مطمئنا هاست وردپرسی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این هاست باعث می‌شود تا سایت شما روز به روز در محیط آنلاین بیشتر رشد کند. البته شاید در ابتدای مسیر کسب و کار خود این تفاوت را احساس نکنید، اما در دراز مدت به خوبی این موضوع را درک خواهید کرد.

خرید هاست وردپرسی بهترین انتخاب برای سایت‌های وردپرسی است.

قیمت خرید هاست برای وردپرس

اگر می‌خواهید یک هاست برای این پلتفرم خریداری کنید، می‌توانید از هاست افگیگا استفاده کنید. هزینه‌ای که برای پرداخت این فضا پرداخت می‌کنید، به دو صورت ماهیانه و سالیانه قابل پرداخت است. شما می‌توانید در کنار خرید هاست، دامنه و قالب را نیز سفارش دهید.

ویژگی‌های هاست وردپرس افگیگا

هاستی که افگیگا در اختیار شما قرار می‌دهد، مخصوص وردپرس طراحی شده است. وب سرور مربوط به آن لایت اسپید بوده و هارد SSD دارد. همچنین وجه تمایز آن را دیگر هاست‌ها ویژگی‌هایی مانند رم و CPU بالاتر است. هاست وردپرس افگیگا برای سایت‌های وردپرسی بهینه شده است. همچنین به دلیل استفاده از وب سرور لایت اسپید، از سرعت بالاتری برخوردار است.

سخن پایانی

اکنون که با تفاوتی خرید هاست برای وردپرس و هاست معمولی آشنا شدید، می‌توانید بهتر در مورد خرید آن تصمیم‌گیری کنید. اما به عنوان یک نتیجه کلی باید این موضوع را اعلام کنیم، برای تمام سایت‌های وردپرسی، هاست مخصوص آن انتخاب بهتری است. شما هم اگر تجربه‌ استفاده از هاست وردپرس را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *