معرفی بهترین روش‌ های کسب درامد از اینستاگرام

معرفی بهترین روش‌ های کسب درامد از اینستاگرام
بازاریابی در اینستاگرام

روش‌ های کسب درآمد از اینستاگرام را می‌شناسید؟ برای اینکار باید از ابتدای شروع کار و فعالیت و حتی قبل از اقدام به افتتاح اکانت مسیر و هدف مشخصی را برای خود تعیین کنید زیرا در غیر اینصورت رقبایتان شما را از مسیر پیشرفت پس زده و در این راه با شکست مواجه خواهید شد. در این مطلب به معرفی بهترین روش‌ های کسب درامد از اینستاگرام پرداخته‌ایم.

بهترین روش‌ های کسب درامد از اینستاگرام

در اینستاگرام می‌توانید از طریق روش‌های مختلفی فروش خود را افزایش دهید. این موارد را در مورد روش‌ های کسب درامد از اینستاگرام بخوانید و در ذهن خود بسپارید:

شناخت مخاطب هدف

اگر شما دارای یک اکانت با دنبال کننده‌های زیاد هستید باید سلیقه مشتری خود را بشناسید تا فروش و بازدید زیادی داشته باشد. همچنین شناخت سلیقه اغلب مردم و برآورده کردن نیاز آنها در افزایش فالوور و فروش تاثیر بسزایی خواهد داشت.

تعامل با دیگر اکانت‌ها

سعی کنید افراد معروفی که به پیج شما علاقه مندند یا شما را دنبال می‌کنند را معرفی کرده و از کامنت‌ها و رضایت‌های این افراد در پست‌های خود استفاده کنید تا افراد دیگری جذب شما شده و به شما اعتماد کنند. همچنین تبادل اکانت با اکانت‌های دیگر که در زمینه مرتبط با محصولات شما فعالیت می‌کنند نیز می‌تواند منجر به جذب مشتری شود.

تبلیغ در دیگر شبکه‌های اجتماعی

اگر در اینستاگرام فعالیت دارید و می‌خواهید فعالیت خود را گسترش دهید می‌توانید با ایجاد صفحه در شبکه‌های اجتملاعی دیگر مانند تلگرام یا واتس‌آپ پیج اینستاگرام خود را تبلیغ کنید و یا حتی فروش محصولات را در این شبکه‌ها نیز انجام دهید.

پیشنهادات ویژه

می‌توانید برای دنبال کننده‌های خود پیشنهادات ویژه مانند تخفیفات و یا طرح‌های اختصاصی که دارای مدت زمان معینی هستند تدارک ببینید.

برگزاری مسابقه

کسب درامد از اینستاگرام
نوشتن محتوا در اینستاگرام

روش جذابی که اغلب ادمین‌ها از این راه برای جذب مخاطب و بازاریابی در اینستاگرام استفاده می‌کنند برگزاری مسابقه است. برای مثال منشن کردن افراد زیاد یا قرعه کشی از میان پست‌های زیبا و یا انتخاب از بین مشتری‌ها و خریداران به روش قرعه کشی ایده‌هایی برای برگزاری مسابقه هستند. همچنین اهدا یک هدیه برای خریداران با تعداد بالای خریدها یکی از روش‌های دیگر برای جذب مشتری و ترغیب آنها به خرید است.

خیریه و مسئولیت اجتماعی

شرکت در چالش‌های زندگی اجتماعی و فردی و مشکلات مردم و همراهی با آنها یا حتی شرکت در خیریه‌ها می‌تواند موجب جلب اعتماد مشتری یا جذب مشتری شود. اینکار یکی دیگر از روش های کسب درامد از اینستاگرام است.

تیزرهای تبلیغاتی

اینستاگرام بستری مناسب برای تبلیغات است. می‌توانید با استفاده از تیزرهای تبلیغاتی هم پیج خود را معرفی کنید تا فالوورهای بیشتری جذب شوند. اما استفاده از تبلیغات نباید بیش از حد باشد تا مشتری خسته نشود.

روش های کسب درامد از اینستاگرام بسیار متنوع است.

برنامه‌های لایو

برای برقراری ارتباط و نزدیکی با مشتری پخش زنده یا لایو یک راه موثر است تا فالوورها از رویدادهای مختلف کسب و کار شما اطلاع پیدا کنند.

انتخاب زمان مناسب برای انتشار محتوا

زمان مناسب انتشار محتواها بسته به نوع محتوای تولید شده و یا محصول قابل عرضه متفاوت است. برای مثال برای پیج‌های فروش و یا معرفی فیلم و سریال‌ها با زیرنویس معمولا شب‌ها که افراد برای فیلم دیدن وقت می‌گذارند مناسب است. همچنین می‌توانید متناسب با زمان بازدید فالوورهای خود محتوای پیج را منتشر کنید.

استفاده از هشتگ

یک روش کسب درامد از اینستاگرام بدون هزینه و پر بازدید هشتگ کردن محصولات است. معمولا هر اکانت بیزنسی در کپشن معرفی محصولات خود از ۲.۵ هشتگ استفاده می‌کند.

همکاری با اینفلوئنسر ها

امروزه یکی از افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی اینفلوئنسرهای اینستاگرام هستند که می‌توانید طی همکاری با آنها و پرداخت هزینه در قبال تبلیغ کردن پیج و سایت خود فالوورهای زیادی را از این طریق جذب کنید. البته دقت داشته باشید که فرد مناسب با حیطه فعالیت خود را پیدا کنید. بلاگرها و اینفلوئنسرها هر یک قیمت مشخص خود را دارند.

افیلیت مارکتنیگ در اینستاگرام

بلاگری و اینفلوئنسری اینستاگرام یک روش درآمدزایی مفید است اما اغلب افراد به این کار علاقه‌ای نداشته یا زمان کافی برای اختصاص به آن ندارند، با این حال، به دلیل برخورداری از اطلاعات و دانش بسیار خوب در زمینه فروش می‌توانند در سایت‌ها و پیج‌ها همکاری کنند.

درآمد زایی از طریق تولید محتوا

اگر شما دارای یک حرفه یا دانشی هستید می‌توانید با تولید محتوا در زمینه مرتبط و قرار دادن این دانش در اختیار دیگران و یا حتی تهیه و فروش پکیج‌های آموزشی برای خود کسب درآمد کنید.

فروش مستقیم کالا و خدمات

امروزه اغلب کسب و کارها به صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند. از این رو اگر شما هم فروشگاهی دارید می‌توانید با اشتراک‌گذاری محصولات خود در اینستاگرام همزمان فروش حضوری و آنلاین شاپ داشته باشید.

وظایف ادمین اینستاگرام

ادمینی اینستاگرام برای پیج‌های پربازدید یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام است که ادمین موظف به اداره پیج و ارائه خدمات و فروش محصولات به صورت آنلاین است.

نمایش ساده محصول

این روش ساده را بدون فتوشاپ و فیلم‌برداری و عکسبرداری حرفه‌ای انجام می‌دهند که علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، اغلب مشتریان از نمایش ساده محصول استقبال کرده و اغلب این محصولات فروش خوبی دارند.

تبلیغات به صورت کالکشنی و فصلی

فروش اینترنتی
روش های فروش اینترنتی

ارائه محصولات به صورت فصلی از جذابیت‌های یک پیج اینستاگرامی است. مخصوصا در پیج‌های لباس باید محصولاتی مطابق با هر فصل را ارائه دهید.

ایده درآمدزایی از طریق تخفیف گذاری

این روش یکی از بهترین و موثرترین روش‌های کسب درامد از اینستاگرام است که اغلب فروشندگان در پایان هر فصل اقدام به تخفیف گذاری کالاها و محصولات خود می‌کنند اما با کمی خلاقیت می‌توان از این طریق مشتری بیشتری جذب نمود. برای مثال از بین دنبال کننده‌ها هر کس که تعداد بیشتری منشن کند جایزه‌ای به او تعلق خواهد گرفت.

استفاده از تکنیک UGC

User Generated Content، روشی برای کسب درامد از اینستاگرام است که موجب افزایش تعامل بین شما و مشتری می‌گردد. همچنین از این طریق مشتری برای شما محتوا تولید کرده و این امر موجب افزایش مشتری بالقوه و اعتماد به محصول و پیج شما می‌شود.

استفاده از نسخه نمایشی محصول

اگر محصول جذاب و جدیدی دارید می‌توانید از نحوه استفاده و کاربردهای آن ویدئویی برای کسب درامد از اینستاگرام تهیه نمایید. با این کار مشتری کنجکاو، به خرید محصول ترغیب شده و رضایت‌مندی وی نیز افزایش می‌یابد.

برگزاری انواع مسابقات

برگزاری مسابقه یکی از انواع روش‌های کسب درامد از اینستاگرام، جذب مشتری، تبلیغ محصول، بازاریابی در اینستاگرام و افزایش فالوور در اینستاگرام است.

تبلیغات اشتراکی

بدین معنی که همزمانی که شما یک برند را تبلیغ می کنید برند X نیز محصولات و پیچ شما را تبلیغ می‌کند. به این نوع تبلیغ تبادل یا نیچ مارکتینگ می‌گویند که هزینه کمتری را می‌طلبد.

در کسب درامد از اینستاگرام نیاز به سرمایه اولیه نخواهید داشت.

همکاری با اینفلوئنسرها

یکی از روش‌های پر درآمد در اینستاگرام برای ایرانی‌ها اینفلوئنسری اینستاگرام است که با پذیرش هر تبلیغ در پیج خود هزینه‌ی مشخصی را از صاحب پیچ دریافت می‌کنند. برای تبلیغات خود دنبال یک فرد مناسب و تاثیر گذار باشید تا نتیجه مطلوبی دریافت نمایید.

ایده پیش نمایش محصولات

یکی از تکنیک‌های بازاریابی عصبی است که در آن شما با پیش نمایش محصول بعدی خود، مشتری را به بازدید از پیج و خرید ترغیب می‌کنید. در این روش حتی می‌توان محصولات را پیش فروش کرده و یا از سلیقه مشتری و تصمیم‌گیری درباره عرضه محصولات جدید از مشتری‌ها کمک گرفت.

تبلیغات سایت در استوری

یکی از روش‌های افزایش فروش که بسیار مفید نیز خواهد بود، تبلیغ تخفیفات و کالکشن‌ها در استوری است. 

کسب درآمد آسان

در این مطلب در مورد یکی از روش‌های کسب درآمد آسان و در شرایطی مطمئن صحبت کردیم. افراد زیادی در این پلتفرم مشغول به فعالیت و فروش هستند و درآمدهای بسیار زیادی را به دست آورده‌اند. در کنار برپایی یک پیج فروش اینترنتی بهتر است روی طراحی سایت خود نیز تمرکز کنید. سایت ساز افگیگا می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

سوالات پر تکرار در مورد کسب درامد از اینستاگرام

کدام روش اینستاگرام آسانتر است؟

تمام روش‌ها می‌تواند بر اساس تجربه شما راحت باشد.

چگونه می‌توانیم اینفلوئنسر شویم؟

این کار با استفاده از کسب تجربه در این زمینه انجام خواهد شد.

آیا افزایش فروش از طریق اینستاگرام امکان پذیر است؟

بله، بهترین روش برای درآمدزایی است.

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *