7 روش برای انتخاب سایت ساز مناسب

7 روش برای انتخاب سایت ساز مناسب
بهترین-سایت-ساز-برای-طراحی-سایت

سایت ساز چیست؟ ممکن است هنوز هم باورتان نشود که تنها با چند کلیک می‌توانید کلیه کارهایی که یک برنامه‌نویس انجام می‌دهد را روی دامنه‌ و هاست خود پیاده کنید. اما این تصویر واقعی است.

سایت سازها به شما این امکان را می‌دهند که بدون کدنویسی یک وب‌سایت ایجاد کنید. این روش ساخت سایت یک راه حل مناسب برای فریلنسرها، صاحبان مشاغل کوچک یا هرکسی است که می‌خواهد وب‌سایتی را به سرعت، بدون صرف وقت یا پول زیاد راه اندازی کند. با وجود تنوع بالای این پلتفرم‌ها، احتمالا انتخاب میان آنها کمی سخت خواهد بود. این مطلب راهنمای کاملی برای انتخاب یک سایت ساز مناسب است.

سایت ساز چیست؟

سایت ساز چیست؟

افراد زیادی به دنبال وارد کردن کسب و کار خود به درون فضای آنلاین هستند. عده‌ای هنوز هم هزینه کافی را برای پرداختن به یک برنامه نویس برای ایجاد یک پلتفرم در فضای وب ندارند. سایت سازها این امکان را فراهم می‌کنند، تا با حداقل هزینه بتوانید این پروسه را در فعالیت‌های شغلی خود وارد کنید. بدون هیچگونه مهارت، دانش برنامه نویسی و مبالغ بالایی…

هدف اصلی طراحی سایت ساز، آسان کردن فرآیند طراحی سایت برای کاربران بوده است.

دلایل استفاده از سایت ساز چیست؟

سایت‌ساز برای شما مناسب است اگر:

  • می‌خواهید سایت خود را با سرعتی بالا راه‌اندازی کنید.
  • زمان زیادی برای کار روی سایت خود ندارید.
  • بودجه‌تان برای طراحی سایت کم است.
  • اولین بار است که تجربه راه‌اندازی سایت را در کسب و کار خود تجربه می‌کنید.
  • مهارت کافی برای طراحی سایت ندارید.

مزایای استفاده از سایت ساز چیست؟

سایت-ساز-چیست

اگرچه سایت ساز همانند یک سایت تخصصی و برنامه نویسی شده به طور اختصاصی طراحی نمی‌شود، اما مزایایی دارد که باعث شده بسیاری از کسب و کارهای پیشرفته از آن استفاده کنند. در این میان به چند ویژگی و مزایای آن اشاره کرده‌ایم:

  • سایت ساز یک پکیج کامل است. زمانی که آن را از فروشگاهی خریداری می‌کنید، کلیه خدماتی که نیاز دارید را به صورت کامل دریافت کرده‌اید. در سایت ساز افگیگا نیز این ویژگی وجود دارد. یعنی دامنه، هاست و قالب به صورت اکامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • کیفیت طراحی سایت ساز بالاست. قالب‌های زیادی که در فضای اینترنت وجود دارد، باعث شده تا رقابتی تنگاتنگ بین افرادی که طراحی این محصولات را به عهده گرفته‌اند، ایجاد شود. بنابراین روز به روز شاهد کیفیت بالاتر آنها هستیم. می‌توانید قالب‌های مخصوص کسب و کار خود را در میان قالب‌های افگیگا ببینید.
  • سایت ساز نیازی به دانش فنی ندارد. تمام سایت سازها در پنل مدیریتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند. بنابراین نیازی به دانش فنی و برنامه نویسی برای آن نخواهید داشت.
  • سایت ساز پشتیبانی کامل دارد. معمولا در سایت سازها پشتیبانی به صورت کامل انجام می‌شود. بنابراین هر مشکلی که ایجاد شود را می‌توانید به راحتی با آنها در میان بگذارید.

روش‌های صحیح انتخاب سایت ساز چیست؟

اکنون که با سایت ساز آشنا شدید، اگر انتخاب شما برای ورود به فضای آنلاین این پلتفرم است، باید به چند نکته توجه کنید:

1. کار با آن ساده باشد…

سایت ساز باید رابط کاربری آسانی را برای مخاطب خود در نظر داشته باشد. باید در زمان استفاده از آن محیطی ساده را ببینید. تنها در این صورت است که می‌توانید به راحتی تغییراتی که نیاز دارید را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید.

2. زیرساخت مناسبی داشته باشد…

زیرساخت سایت ساز باید به گونه‌ای باشد که با قطعی‌های پی در پی آن رو به رو نباشید. در واقع باید به صورت 24 ساعته فعال بوده و خدماتی که به کاربران ارائه می‌دهد از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار گیرد. برای این مورد می‌توانید به نظرات کاربران توجه کنید.

3. پشتبان و همراه کاربر باشد…

وجود پشتیبان پس از خرید سایت ساز، دلگرمی خوبی را به شما خواهد داد. حتما این موضوع را در نظر بگیرید که پشتیبانی 24 ساعته‌ای از طرف شرکتی که شما پلتفرم مورد نظرتان را از آن دریافت کرده‌اید در اختیار شما قرار داشته باشد.

4. قالب‌های متنوعی داشته باشد…

پس از خرید یک سایت ساز باید به دنبال قالب یا طراحی برای نمای سایتتان باشید. یک شرکت که سایت سازی را طراحی و به فروش می‌رساند، مطمئنا قالب‌های آماده‌ای را هم دارد که در اختیار مشتریان خود قرار داده است. بهتر است با توجه به سلیقه خود یکی از این قالب‌ها را انتخاب کنید. این قالب‌ها باید قابل تغییر بوده و از افزونه‌ها پشتیبانی کنند تا بتوانید یک سایت حرفه‌ای و کامل را طراحی کنید.

5. سئوفرندلی باشد…

زمانی که یک شرکت را برای خرید سایت ساز انتخاب می‌کنید، باید به سئوفرندلی بودن آن نیز توجه کنید. در نظر داشته باشید که کسب و کار شما زمانی مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد که در رتبه‌های بالای گوگل قرار گیرد. باید این پلتفرم سئوفرندلی بوده و از نظر گوگل نیز بهینه باشد.

6. ریسپانسیو باشد…

سایت سازی که انتخاب می‌کنید باید قابلیت ریسپانسیو را نیز داشته باشد. این معنی نمایش درست آن در صفحه نمایش‌های مختلف با ابعاد متفاوت است. باید سایت شما هم درون گوشی موبایل و هم دسکتاپ به درستی به مخاطبانتان نمایش داده شود.

7. امکاناتش کامل باشد…

سایت سازی که شما انتخاب می‌کنید، باید امکانات کاملی داشته باشد. در واقع باید بتواند هر آنچه که برای یک سایت فروشگاهی، یک سایت خبری یا حتی یک سایت شخصی نیاز دارید را نیز در اختیار شما قرار دهد. در این میان می‌توانیم به سرویس‌هایی مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی پیامکی و … اشاره کنیم که مطمئنا برای تبلیغات آنلاین در هر سایت مورد نیاز است.

ویژگی‌های سایت ساز افگیگا

سایت-افگیگا

حالا که با دلایل و روش‌های انتخاب سایت ساز آشنا شدیم، می‌خواهیم شما را با سایت ساز افگیگا آشنا کنیم. پلتفرمی که بسیاری از سایت‌های فعال در فضای آنلاین از آن استفاده می‌کنند. امکاناتی که این پلتفرم در اختیار شما قرار می‌دهد، عبارتند از:

  • قیمت مناسب
  • امکان پرداخت هزینه به صورت ماهیانه
  • بدون محدودیت در دسترسی
  • امکان ارسال تیکت به صورت 24 ساعته
  • قابلیت تغییرات نامحدود قالب‌ها
  • امکان استفاده از افزونه‌های کاربردی
  • قابلیت تغییر ظاهر قالب‌های آماده
  • ساخت سایت در کوتاهترین زمان ممکن

شما هم اگر تجربه‌ای از سایت ساز افگیگا یا دیگر شرکت‌ها دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما توجه چه ویژگی‌های دیگری در زمان انتخاب یک سایت ساز اهمیت دارد؟

ریپورتاژ

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *