9 روش اصولی کسب درآمد از سئو

9 روش اصولی کسب درآمد از سئو
کسب-درآمد-از-سئو

پیدا کردن روش‌های کسب درآمد می‌تواند مسیر پیش روی شما را روشن کند. در میان لیستی که از روش‌های کسب درآمد وجود دارد، می‌توانیم به سئو نیز اشاره کنیم. شغلی که احتمالا بسیاری از افراد جوان به دنبال فراگیری آن هستند، اما تنها عده کمی می‌توانند از آن درآمدزایی کنند. اگر به تازگی در این مسیر قرار گرفته‌اید یا قصد یادگیری آن را به عنوان یک شغل دائم دارید، این مقاله در مورد کسب درآمد از سئو می‌تواند برایتان مفید باشد.

روش‌های کسب درآمد از سئو کدامند؟

سایت خود را بسازید.

درست است که ایجاد یک وبسایت شخصی، درآمدی را در ابتدا برای ما نخواهد داشت. اما با بهینه‌سازی و کاربرد تکنیک‌های مختلف در آن می‌توانیم به عنوان یک نمونه کار روی آن حساب کنیم. البته به شرطی که بتوانیم سابقه کاری خود را در آن گنجانده و سایت خود را در رتبه‌های برتر گوگل قرار داده و با اینکار تعداد زیادی مشتری را به سمت خود جذب کنیم. این روش‌، ساده‌ترین راه کسب درآمد از سئو است.

وبمستر شوید.

وبمستر

برای افرادی که در زمینه سئو کار می‌کنند، شغل وبمستری نیز گزینه خوبی برای کسب درآمد از سئو است. این افراد به صورت ادمین، روی وبسایت کسب و کارهای مختلف کار می‌کنند تا بتوانند آن را از مناظر مختلف بهینه کنند و در نهایت نیز سایت او را در رتبه‌های بالای گوگل قرار دهند.

اگر شغل وبسمتری را انتخاب کنید، به صورت دورکاری می‌توانید روی پروژه‌های مختلف کار کرده و در نتیجه درآمد خود را چند برابر کنید. یک وبمستر باید بتواند در طول فعالیت خود تجربه‌های مخلتفی را کسب کرده و همه آنها را نیز روی سایتی که در دست دارد، پیاده کند. طراحی سایت، بارگذاری، کار با CMSهای مختلف، مدیریت محتوا و … از جمله کارهایی است که آشنایی با آن برای وبمستران مهم و ضروری است.

ارائه خدمات سئو

اگر یک سئوکار حرفه‌ای شوید، می‌توانید خدمات سئوی مربوط به وبسایت‌های مختلف را در دست بگیرید. می‌توانید به کسب و کارهای مختلف در زمینه سئو، آنالیز سایتشان و حتی انجام کارهایی که باعث شود، وبسایت آنها در نتایج اول گوگل قرار بگیرد، خدماتی را ارائه دهید. این کار رایج‌ترین روش کسب درآمد از سئو است.

ایجاد وبسایت‌های همکاری در فروش

طراحی-سایت

درست است که این کار به طور مستقیم ارتباطی با کسب درآمد از سئو ندارد، اما با ایجاد یک وبسایت در این زمینه می‌توانید یکی از فروشندگان محصولاتی شوید که به دلیل سئوی درست وبسایتتان، در رتبه‌های بالاتر از خود فروشگاه‌ها قرار گرفته‌اند. بنابراین سودی که با خرید از آن ایجاد می‌شود، به شما خواهد رسید.

وبلاگ نویسی

شما می‌توانید یک وبلاگ قوی راه‌اندازی کرده و با این روش درآمدزایی کنید. وبلاگی که در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرد، در نهایت مکانی برای قرار دادن رپورتاژ وبسایت‌های مختلف خواهد شد که درآمد بالایی را برای شما به دنبال دارد.

فروش ابزار سئو

طراحی-سایت

یک سئوکار به خوبی به نرم افزارهای مربوط به سئو مشرف است. بنابراین یکی از روش‌های کسب درآمد از سئو بهینه سازی این افزونه‌ها و فروششان است. شما می‌توانید ابزارهایی کسب و کار آنلاینی که در سایت‌های خارجی وجود دارند را خریداری کرده و نمونه ایرانی آنها را طراحی کنید. مانند ابزارهایی که برای پیدا کردن کلمات کلیدی وجود دارد.

آموزش

از آنجایی که اینروزها نیاز به داشتن یک وبسایت و قرارگیری آنها در صفحات اول بیشتر از قبل شده، افراد زیادی به دنبال یادگیری سئو هستند تا بتوانند آن را به عنوان یک شغل برای خود انتخاب کنند. بنابراین می‌توانید با آموزش دادن تجربه خود به افراد مختلف از این روش نیز به عنوان راهی برای کسب درآمد از سئو استفاده کنید.

حتی به راحتی و بدون نیاز به هیچ ابزار اضافه‌ای می‌توانید یک ویدئوی آموزشی بسازید. محصولی که بتواند به خوبی هر آنچه که در زمینه سئو نیاز است را در اختیار مخاطبان قرار دهد. سپس با فروش این ویدئوهای آموزشی به راحتی درآمد زیادی را ایجاد کنید.

سئونویسی

محتوانویسی

سئو نویسی یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از سئو است که سئوکاران نیز این کار را انجام می‌دهند. البته اینروزها بیشتر تولید کنندگان محتوا آن را به عهده گرفته و از آن تحت عنوان کپی رایتینگ یاد می‌کنند. این شغل نیز می‌تواند یکی از روش‌های تولید محتوایی باشد که امکان کسب درآمد از طریق آن بسیار بالاست.

با انتخاب درست، قدم اول را محکم بردارید.

سئو را از کجا شروع کنم؟

اگر به تازگی قدم به این فضا گذاشته‌اید از خودتان شروع کنید. کسب و کاری را مطابق با آنچه که در دسترس دارید، ایجاد کنید، تا بتوانید تجربیات مختلفی را اول روی وبسایت خود و پس از آن با کار برای کسب و کار دیگران به دست آورید. سئو یک کار زمان بر است. معمولا افرادی که درامدهای بالایی از این کار دارند، مدت زمان طولانی به این شغل مشغول بوده‌اند.

برای انجام بهتر سئو نیاز دارید که همواره آموزش ببینید و خود را آپدیت کنید تا در نهایت بتوانید همه چیز را مطابق با آنچه بهتر است انجام دهید.

استفاده از خدمات افگیگا

اگر سئوکار هستید و نیازمند یک وبسایت برای نمونه کار خود می‌گردید، باید به سراغ افرادی بروید که در زمینه طراحی سایت مهارت دارند. افگیگا یکی از این شرکت‌هاست که کار طراحی سایت را نیز انجام می‌دهد. در کنار طراحی سایت می‌توانید از قالب‌های آماده‌ای که مخصوص کسب و کار شما ایجاد شده نیز استفاده کنید. همچنین افزونه‌های مختلف و کاربردی که شما برای انجام کار سئوی خود به آن نیاز دارید در این وبسایت موجود است.

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *