6 مزیت داشتن سایت شرکتی + آموزش طراحی سایت شرکتی

6 مزیت داشتن سایت شرکتی + آموزش طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی

با پیشرفت تکنولوژی و حضور پر رنگ اینترنت در زندگی بشر، بسیاری از شرکت‌ها برای دسترسی آسان مشتریان خود به خدماتشان، اقدام به طراحی سایت شرکتی کرده‌اند. داشتن یک سایت مزیت‌های بسیاری برای شرکت‌ها خواهد داشت؛ برای مثال شما می‌توانید خدمات یا محصولات خود را معرفی کنید، درباره هدف شرکت خود بنویسید، آموزش بدهید، راه‌های ارتباطی با خود را ذکر کنید و یا به معرفی پرسنل و مجموعه خود بپردازید.

در ادامه این مقاله به بررسی مزیت‌های سایت‌های شرکتی می‌پردازیم و با سایت ساز افگیگا یک سایت شرکتی طراحی می‌کنیم.

چرا باید اقدام به طراحی سایت شرکتی کنیم؟

امروزه اکثر افراد فرآیندهای جستجو و انتخاب خدمات یا محصول یک شرکت را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. به عبارت دیگر فیلتر اولیه هر شخص برای انتخاب یک محصول یا یک خدمت، وب‌سایت شرکت مورد نظر است.

افراد برای خرید ملک مناسب خود، سرمایه‌گذاری در یک ایده خاص، یافتن بهترین افراد در حوزه‌های مختلف، استفاده از خدمات یا سرویس یک شرکت و غیره در اینترنت شروع می‌شود و در اینترنت پایان می‌یابد.

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور نداشته باشد یا حضور موثر و مفید نداشته باشد، متاسفانه شما در فضای پر رقابت کسب و کارها از چرخه حذف خواهید شد.

بنابراین یک سایت شرکتی به یک جزء ضروری و لازم برای رونق کسب و کارها تبدیل شده‌است. عدم حضور در فضای اینترنت به این معنی است که شما پتانسیل عظیمی را برای دستیابی به اهداف تجاری خود از دست می دهید. اجازه دهید نگاهی دقیق به مزایای حضور یک شرکت در اینترنت بیندازیم.

سایت شرکتی
قالب شرکتی حسابداری

مزایای داشتن یک سایت شرکتی

داشتن یک سایت شرکتی به اندازه داشتن یک فروشگاه، دفتر کار یا تلفن کاری برای یک کسب و کار بسیار مهم است. تحقیقات نشان داده است که از هر 10 مشتری، 6 نفر انتظار دارند که درباره خدمات و مجموعه‌ای که با آن کار دارند به صورت آنلاین آشنا شوند. در واقع با طراحی سایت شرکتی شما پلی بین خود و مشتریانتان ایجاد می‌کنید تا دسترسی سریع‌تری به شما داشته باشند. شرکت افگیگا با ارائه پکیج کامل طراحی سایت با قالب‌ شرکتی می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. در ادامه 8 دلیل که اهمیت و مزایای داشتن یک سایت شرکتی را نشان می‌دهد، آورده شده است.

اعتبار و حرفه‌ای بودن

در دنیای مدرن امروز، از هر شرکت معتبری انتظار می‌رود که یک وب سایت داشته باشد. طراحی سایت تنها برای ارائه خدمات نیست، بلکه نشان دهنده اعتبار شما، و نشان دهنده میزان احترامی است که برای مشتری قائل هستید. مشتریان احتمالی، نسبت به هر شغلی که تلفن، آدرس حضوری یا سایت نداشته باشند بی‌اعتماد هستند.

یک وب سایت شرکتی این توانایی را دارد که روی دید مردم از شرکت تجاری شما تأثیر بگذارد. به طور کلی، داشتن یک وب‌سایت با طراحی خوب و با اطلاعات مفید این تصور را ایجاد می‌کند که شما یک تجارت قانونی و قابل اعتماد را اداره می‌کنید. هنگامی که بازدیدکنندگان متقاعد شوند که می‌توانند به کسب و کار شما اعتماد کنند، راحت‌تر می‌توان آن‌ها را به مشتریان بالقوه تبدیل کرد.

سایت شرکتی
قالب شرکتی تجارت برتر

دسترسی 24 ساعته در 7 روز هفته

یکی دیگر از مزایای داشتن یک سایت شرکتی این است که به مشتریان فعلی و بالقوه این امکان را می‌دهد تا به راحتی با شما در تماس باشند، درباره کسب و کار شما و همچنین محصولات و خدماتی که ارائه می دهید اطلاعات بیشتری کسب کنند.

این سایت راحتی کاربر را فراهم می‌کند، زیرا آن‌ها می‌توانند به راحتی در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. در عین حال، شما بر نوع و میزان اطلاعات نمایش داده شده در مورد کسب و کارتان نیز کنترل دارید.

علاوه بر این می‌توانید مشخص کنید مشتریانتان از چه راه‌هایی (ایمیل، فرم تماس، شماره تماس و غیره) می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

شما می‌توانید ساعات کاری شرکت خود را ذکر کنید، اطلاعات تماس را نشان دهید، تصویری از مکان یا محصولات خود را نشان دهید، و از فرم‌های تماس برای تسهیل پرسش سوالات پیش آمده برای مشتریان استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید فیلم‌های تبلیغاتی بارگذاری کنید تا مشتریان با خدمات شما بیشتر آشنا شوند، و یا درباره مجموعه خود توضیحاتی ارائه دهید.

داشتن سایت شرکتی و قرار دادن راه‌های ارتباطی در آن به این معنی است که مشتریان در هر زمان و هر مکان قادر به یافتن شما هستند. سایت شرکتی شما حتی خارج از ساعات کاری نیز به یافتن مشتریان جدید ادامه می‌دهد.

از آنجا که رقابت در فضای مجازی در میان کسب و کارها شدید است، با نداشتن یک سایت ممکن است مشتریان بالقوه خود را به رقیبانتان ببازید.

سایت شرکتی
قالب شرکتی کلینیک

بازگشت سرمایه

در ابتدا شما باید پول، زمان، منابع و تلاش زیادی را برای راه‌اندازی سایت شرکتی خود صرف کنید. سرمایه گذاری در یک وب سایت با کیفیت، بازگشت سرمایه را برای شما به همراه دارد؛ زیرا در طولانی مدت، فروش، سود و ارزش برند شما را افزایش می‌دهد.

لازم به ذکر است اگر برای ساخت سایت خود از خدمات سایت ساز افگیگا استفاده کنید، هزینه‌های شما به یک سوم هزینه‌های معمول طراحی سایت کاهش پیدا می‌کند.

با طراحی سایت شرکتی می‌توانید از سایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرف کنندگان استفاده کنید. در بسیاری از مواقع، حذف واسطه‌های فروش به کمتر شدن هزینه‌های شما منجر می‌شود.

در واقع سایت شما به مثابه‌ی استخدام یک فروشنده‌ی حرفه‌ای است که بدون نیاز به مخارج زیاد می‌تواند کلیه خدمات شما را به فروش برساند. کم کردن هزینه‌های غیر ضروری باعث ارزان شدن خدمات شما می‌شود که این یک شیوه بازاریابی و مزیت رقابتی است.

طراحی سایت شرکتی
قالب شرکتی مدیا

ابزار بازاریابی کارآمدتر

وب‌سایت‌ها یک ابزار بازاریابی عالی هستند. برخلاف کانال‌های بازاریابی معمولی مثل تبلیغات، هزینه سرمایه گذاری در یک وب سایت مقرون به صرفه‌تر است.

استفاده از شیوه‌های بازاریابی دیجیتال که ارتباط مستقیمی با وب‌سایت شما دارد در همان ماه‌های ابتدایی نتایج خارق‌العاده و پایداری برای شرکت شما ایجاد می‌کند. به همین دلیل استفاده از این روش آن را به یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین راه‌ها با عملکرد بالا تبدیل کرده‌است.

علاوه بر این می‌توانید از سایر کانال‌های بازاریابی دیجیتال، مانند بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (Google Ads) و غیره برای بهبود نتایج سایت و شرکت خود استفاده کنید.

ابزارهایی مانند گوگل ادز به شما این قدرت را می‌دهد تا با دقت و اطمینان بسیار بیشتری نسبت به روش‌های سنتی تبلیغات، به مشتری هدف خود برسید. سئو سایت نیز یکی دیگر از روش‌های افزایش بازدید سایت است که باعث می‌شود سایت شرکتی شما هنگام جستجو در بالاترین سطح قرار بگیرد.

طراحی سایت شرکتی
قالب شرکتی ارز دیجیتال

دستیابی به مشتریان بالقوه

چه یک کارآفرین نوپا باشید چه یک شرکت بزرگ با چندین سال سابقه‌ی فعالیت، وظیفه‌ی شما دستیابی به مشتریان بیشتر است. از آنجا که سایت شما برای همه افراد در سراسر جهان قابل دسترسی است، دیگر مرزهای جغرافیایی برای شما مانع نخواهند بود.

داشتن یک وب سایت شما را قادر می‌سازد تا به طیف وسیع‌تری از مشتریان بالقوه در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید. برای کسانی که به دنبال گسترش کسب و کار خود در مقیاس جهانی هستند، می‌توانند از طریق سایت محصولات یا خدمات خود را در دسترس مخاطبان جهانی قرار دهند.

برای آشنایی از فرآیند تبدیل کردن سایت خود به یک سایت شرکتی بین المللی می‌توانید به صفحه‌ی خدمات 2 زبانه کردن سایت مراجعه کنید.

agency سایت ساز افگیگا
قالب شرکتی آژانس خلاق

خدمات و پشتیبانی مشتریان

افزودن خدمات ارزش افزوده در وب‌سایت خود مانند بخشی به عنوان سؤالات متداول (پرسش های متداول)، نمایندگان خدمات مشتری آنلاین (پشتیبانان) که می توانند با مشتریان شما در هر زمان تعامل داشته باشند یا یک پلتفرم فروش آنلاین قابل اعتماد می‌تواند به طور بالقوه تجربه خدمات مشتری را بهبود بخشد.

با ارائه پاسخ به سوالات به صورت منظم در بخش پرسش و پاسخ، می‌توانید خدمات به مشتریان را تسریع کنید. وجود صفحه پرسش و پاسخ نشانگر پاسخگو بودن شما نسبت به سوالات مشتریان است. با بارگذاری یک کاتالوگ یا صفحه “درباره ما” مناسب خود را به سرعت به مشتریان معرفی می‌کنید.

بنابراین مشتریانی که بازخورد فوری دریافت می‌کنند و پاسخ به سوالات خود را می‌یابند، به احتمال زیاد به مشتریان دائمی یا حتی سفیران برند شما تبدیل خواهند شد.

travel سایت ساز افگیگا
قالب شرکتی تور تفریحی

چگونه یک سایت شرکتی خوب و پربازدید طراحی کنیم؟

طراحی سایت شرکتی باید به شکلی انجام شود که علاوه بر ساده بودن، کاربردی نیز باشد، یعنی تجربه کاربری مناسبی داشته باشد. یکی از نکات ظاهری این سایت‌ها استفاده از قالب مناسب برای آن‌ها است، که باید از رنگ‌های سنگین استفاده شود.

همچنین چیدمان مطالب سایت باید به شکلی باشد که علاوه بر مرتب بودن، خواندن آن‌ها نیز راحت باشد.شما می‌توانید در سایت خود یک وبلاگ داشته باشید، تا مطالبی که فکر می‌کنید می‌تواند برای دیگران مفید باشد را در آن قرار دهید. همچنین خود این وبلاگ باعث افزایش بازدید صفحه شما خواهد شد. برخی از خصوصیات یک سایت شرکتی حرفه‌ای عبارتند از :

  • دامنه مرتبط با شرکت شما
  • قالب‌بندی ساده، استفاده آسان و کاربر پسند
  • بارگذاری محتوای مرتبط با کسب و کار
  • سازگار با انواع دستگاه‌ها و نمایشگر‌ها (طراحی واکنش گرا)
  • گردش آسان در صفحه‌ها
  • سئو شده برای موتورهای جستجو
  • عملکرد بالا
  • بخش وبلاگ آموزشی
  • سازگاری با انواع مرورگرها
  • برقراری ارتباط موثر با مشتریان احتمالی
  • بهینه بودن سایت (باز شدن صفحه و تصاویر در کوتاه‌ترین زمان ممکن)
  • امنیت بالای سایت
  • داشتن بخش اطلاعات تماس و فرم پرسش در طراحی سایت شرکتی
estate سایت ساز افگیگا
قالب شرکتی املاک

طراحی سایت شرکتی با سایت ساز افگیگا

طراحی سایت شرکتی علاوه بر دانش طراحی سایت، نیاز به سابقه زیاد در زمینه سئو و بازاریابی دارد. تنها طراحی کردن یک سایت شرکتی مد نظر نیست، سایت شما باید امکانات زیادی برای رشد کسب و کار شما نیز داشته باشد.

سایت ساز افگیگا با سابقه طولانی خود، یک سایت حرفه‌ای در کمترین زمان ممکن به شما تحویل می‌دهد. شرکت افگیگا با ارائه قالب سایت مناسب سایت شرکتی و ارائه انواع پکیج‌های هاستینگ بر روی سرورهای قدرتمند، به شما کمک خواهد کرد یک وب‌سایت حرفه‌ای داشته باشید.

طراحی سایت خود را به ما بسپارید تا به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن و با کمترین هزینه انجام شود. همین امروز برای سفارش طراحی سایت اقدام کنید.

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *