تاثیر رپورتاژ بر سئو

تاثیر رپورتاژ بر سئو
رپورتاژ

تتاثیر رپورتاژ بر سئو به قدری زیاد است که این روزها به یکی از روش‌های مهم در تبلیغات دیجیتال تبدیل شده است. محتوایی که به صورت یک آگهی در سایت‌های پر بازدید منتشر شده و تاثیر زیادی را در ورود کاربران به صفحه‌ای خاص دارد. در این مطلب می‌خواهیم با این واژه آشنا شده و تاثیر آن را روی سئو بررسی کنیم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است به معرفی کلی در مورد این واژه بپردازیم. رپورتاژ آگهی یکی تبلیغ است که می‌تواند در قالب‌های مختلف تولید شده و در سایت‌هایی که کاربران زیاد به آن وارد می‌شوند، قرار گیرد. در این متن باید تمام موارد به صورت کاملا عادی جلوه داده شود. تصاویر و جملات، تیترها باید به گونه‌ای باشد که در نهایت کاربر را به هدفی مشخص هدایت کند. در نهایت نیز باید با استفاده از متنی که به آن CTA گفته می‌شود، از کاربر بخواهید تا روی کلمه کلیدی هدف شما کلیک کند.

تاثیر رپورتاژ بر سئو

از آنجایی که اینروزها افراد زیادی در فضای وب فعال هستند، بنابراین نقش رپورتاژ آگهی نیز در دیجیتال مارکتینگ بسیار پر رنگ شده است. از جمله اقداماتی که باعث اطلاع رسانی و تبلیغات شده و باعث می‌شود، بتوانید ارتباط خوبی را با مخاطبانتان در این فضا ایجاد کنید. در این فرایند مدیر تبلیغات کسب و کار شما، سایت‌های پر بازدید را انتخاب کرده و با تنظیم یک صفحه تبلیغاتی و ثبت سفارش برای اختصاص دادن یک صفحه در آن سایت آن را منتشر خواهد کرد.

مزایای رپورتاژ آگهی

تاثیر رپورتاژ بر سئو

کمپین‌هایی که توسط رپورتاژ ایجاد می‌شود، بسیار فراگیر بوده و می‌تواند هم در فضای آفلاین و هم آنلاین منتشر شود. مزایایی که استفاده از این متون تبلیغاتی دارد را در این قسمت به شما معرفی کرده‌ایم:

باعث بیشتر دیده شدن شما خواهد شد…

شما می‌توانید کانال‌های زیادی را برای انتشار محتوای خود داشته باشید که در زمینه موضوعات مختلف فعالیت کنند. در این صورت مخاطبانی که در پروژه تبلیغاتی خود هدف قرار می‌دهید، از تمام اقشار خواهند بود. با این روند شانس دیده شدن شما توسط افرادی که به خدمات شما نیاز دارند، یا ممکن است در آینده نیاز داشته باشند، بیشتر از قبل خواهد شد.

برای همه مناسب است…

مزیت دیگری که رپورتاژ در اختیار شما قرار می‌دهد، مناسب بودنش برای تمام کسب و کارهاست. فرقی نمی‌کند در چه زمینه‌ای در فضای آنلاین در حال فعالیت هستید، در هر صورت تاثیر رپورتاژ بر سئو بسیار بالا خواهد بود.

باعث برندسازی و افزایش اعتبار شما خواهد شد…

همانطور که اشاره کردیم، این روش تبلیغاتی را می‌توانید از طریق کانال‌های مختلفی انجام دهید. بنابراین تداوم در این فرایند باعث می‌شود تا اعتبار کسب و کار شما بیشتر شود. این یکی از مهمترین عوامل تاثیر رپورتاژ بر سئو است.

رپورتاژ بهترین گزینه برای تبلیغات دیجیتال است.

هزینه آن مناسب است…

رپورتاژ

هزینه انتشار رپورتاژ آگهی نسبت به دیگر روش‌ها مناسب تر است. در واقع این روش‌ تبلیغاتی به اندازه‌ای قدرت دارد که بتواند به میزان مناسبی مشتریان را به سمت شما جلب کند. بنابراین گاهی نیازی به انجام تبلیغات اضافه‌تر نخواهید داشت.

روی سئو تاثیر دارد…

انتشار رپورتاژ آگهی بهترین کاری است که برای گرفتن بک لینک و بهبود سئوی خارجی می‌توانید انجام دهید. علت آن این است که در زمانیکه رپورتاژ را در سایتی پر کاربرد منتشر کرده و روی کلمات کلیدی که در ذهنتان است، لینکی را می‌دهید، کاربران وارد سایت شما خواهند شد. فرایند تاثیر رپورتاژ بر سئو را در ادامه توضیح داده ایم.

تاثیر رپورتاژ بر سئو چگونه است؟

رپورتاژ

زماینکه شما رپورتاژ را نوشته و آن را از طریق کانالی منتشر می‌کنید، در حال نمایش خود به کاربرانی هستید که در فضای آنلاین فعال هستند.

اگر کانال انتشار انتخابی شما، پر مخاطب بوده و لینک فالو را به شما بدهد، باعث می‌شود افراد زیادی وارد سایت شما شوند. این سایت‌ها معمولا در رتبه‌های اول گوگل قرار گرفته و معمولا سایت‌هایی هستند که اعتبار بالایی را در گوگل دارند. با این وجود باعث می‌شود تا محتوا و لینک‌های شما نیز در بالاترین نتایج جستجو قرار گرفته و در نتیجه احتمالا کلیک کردن روی ان بیشتر شود. این فرایند باعث می‌شود تا گوگل با تعداد زیادی ورودی در سایت شما رو به رو شده و در نتیجه نمره خوبی را به شما بدهد.

تاثیر رپورتاژ بر سئو را پس از گذشت مدت زمان مشخص خواهید دید.

چند نکته مهم برای نوشتن رپورتاژ آگهی

برای اینکه رپورتاژ آگهی انتخاب شده توسط شما موفق باشد، باید به چند نکته در نگارش آن توجه کنید:

  • به ساختار آن توجه کنید تا با رعایت اصول صحیحی نوشته شده باشد. باید گام به گام از لحظه شروع تا بخش کال تو اکشن بسیار دقیق و مناسب نوشته شده باشد.
  • برای نوشتن رپورتاژ نباید به دنبال متن‌هایی باشید که کاملا تبلیغاتی باشند. بهتر است نحوه نوشته به صورت خبری یا مقاله‌ای باشد.
  • کپی کردن در یک رپورتاژ خط قرمز تمام سایت‌های انتشار دهنده است. بنابراین این فکر را از اثر خود بیرون کنید.
  • کلمات کلیدی را در طول محتوای خود به کار ببرید اما در استفاده از آن زیاده‌روی نکنید. می‌توانید به جای کلمات اصلی از هم خانواده آنها استفاده کنید تا متنتان رنگ و بوی تبلیغاتی به خود نگیرد.
  • محتوایی را ایجاد کنید که حسی از کاربردی بودن و ارزشمندی را به مخاطبانتان القا کند. مطالب غیر کاربردی، نمی‌توانند تاثیر خوبی را در بازدهی رپورتاژ شما داشته باشند.
  • در یک رپورتاژ باید تیترهای جذابی بنویسید تا کاربر را متقاعد کند تا انتهای مطلب را بخواند.
  • از المان‌های تصویری برای جذابتر کردن محتوای خود استفاده کنید.
  • نکته دیگر کوتاه و مفید بودن رپورتاژ است. اینکار باعث می‌شود که خواننده حوصله خواندن مطلب شما را داشته باشد.
ساده و روان‌نویسی
انتخاب لحن و ادبیات درست
کیفیت بالای محتوای متنی
شناسایی صحیح مخاطبان
انتخاب خوب موضوع جذاب و به‌روز
نتیجه گیری و کال تو اکشن صحیح
رعایت اصول نگارشی و درست‌نویسی

سخن پایانی

رپورتاژ بهترین راه تبلیغ دیجیتال است. در این روش باید به دنبال ایجاد یک متن باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن هر آنچه که به آن نیاز دارید، را دریافت کنید. این مطلب توضیح جامعی در مورد تاثیر رپورتاژ بر سئو بود تا بتوانید به بهترین نحو ممکن آن را انجام دهید. اگر به دنبال ورود به دنیای آنلاین هستید، می‌توانید طراحی سایت خود را به افگیگا بسپارید.

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *