بهترین پنل ارسال پیامک انبوه کدام است؟

بهترین پنل ارسال پیامک انبوه کدام است؟
بهترین پنل ارسال پیامک انبوه

با ارسال پیامک می‌توانید به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارشان قرار دهید. در این مطلب به معرفی بهترین پنل ارسال پیامک انبوه پرداخته‌ایم:

ملی پیامک

یکی از بهترین پنل ارسال پیامک انبوه در فضای آنلاین، مربوط به ملی پیامک است. سرویس و پشتیبانی که این شرکت ارائه می‌دهد، به گونه‌ای است که اغلب مشتریان از آن راضی بوده‌اند. کار این سامانه تنها ارسال پیامک نبوده و سیستمی برای مدیریت و حفظ ارتباط با مشتری هم در نظر گرفته شده است. با استفاده از خدمات ملی پیامک می‌توانید، رابطه پایدار و صمیمانه را در بین مشتریان و برند خود ایجاد کنید.

بهترین پنل ارسال پیامک انبوه

sms.ir

sms.ir یکی دیگر از سامانه‌های ارائه خدمات پیامکی بوده و به عنوان بهترین و سریعترین سامانه ارسال پیامک انبوه انتخاب شده است. در سال 88 بود که این سامانه کار خود ار اغاز کرد و اکنون در لیست بهترین پنل ارسال پیامک انبوه قرار گرفته است. تفاوتی که این پنل با دیگر پنل‌ها دارد، دسترسی و فعال بودن همیشگی سرورها و قدرت 99 درصدی آن است.

مدیانا

مورد بعدی در لیست سامانه‌های ارسال پیامک انبوه مربوط به مدیاناست. پنلی که هدف اصلی آن وفادارسازی مشتریان بوده است. در میان ویژگی‌های این پنل می‌توانیم به امکان ارسال پیامک بر اساس سن، محل و جنسیت اشاره کنیم. اینکار باعث تبلیغات هدفمند در کسب و کار شما خواهد شد. همچنین اغلب افراد برای انجام کمپین‌های تبلیغاتی این سامانه را انتخاب می‌کنند. برای اطمینان از قابلیت‌های این پیام رسان، می‌توانید از نسخه دموی ان استفاده کنید.

پیام رسان

پیام رسان یکی دیگر از سامانه‌های پیامکی برای ارسال انبوه است. با استفاده از این پنل می‌توانید پیام‌های صوتی و متنی را به مشتریان خود ارسال کنید. امکان ثبت نام رایگان و استفاده از قابلیت‌های مختلف از ویژگی‌های اصلی این پیام رسان است، بدون آنکه هزینه‌ اولیه‌ای را برای آن پرداخت کنید. ضمانت بازگشت وجه خیال شما را بابت خدماتی که دریافت می‌کنید، راحت کرده است.

پنل ارسال پیامک انبوه

پنل اس ام اس وب وان

وب وان یکی دیگر از پنل‌های موجود در لیست پنل ارسال پیامک انبوه است، که پکیج و قیمت‌های مختلفی را ارائه داده است. با این وجود هر فردی با هر بودجه‌ای می‌تواند آن را انتخاب کنید. این پنل به شما نمایندگی نیز می‌دهد تا بتوانید کاربران خود را با آدرس و تنظیمات دلخواهتان وارد سامانه کنید.

قاصدک

پنل بعدی برای ارسال انبوه قاصدک است که امکانات متنوع و کاملی را در اختیار مشتریان خود قرار داده و اکنون یکی از ببهترین پنل ارسال پیامک انبوه در ایران است. در این سامانه ماژول‌های حرفه‌ای و متناسب با افزونه‌های ووکامرس قرار گرفته که در آن سیستم‌های نظرسنجی و مدیریت کارمندان نیز دیده می‌شود. به همین دلیل در سایت‌های وردپرسی به میزان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قاصدک از اپراتورهای خود به تمامی خطوط همراه اول، ایرانسل و رایتل قابلیت ارسال پیامک دارد.

ارسال پیامک انبوه

فراپیامک

یکی دیگر از پنل‌های ارسال انبوه در ایران است که با هزینه مناسبی خدماتش را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در دست دارید، پلنی مناسب را کنید. همچنین امکان انتخاب سرشماره مخصوص وجود دارد. این پنل به صورت خودکار و بر اساس زمان بندی که شما انتخاب می‌کنید، پیامک را به مشتریانتان ارسال می‌کند. همچنین امکان اتصال به سایت شما را دارد. با استفاده از فراپیامک می‌توانید دفترچه تلفنی کامل را برای خود داشته باشید. همچنین در صورت بروز مشکل از پشتیبانی آن استفاده کنید. این پنل برای پیامک های مربوط به مسابقه، نظرسنجی، مناسبت، سررسید و … مناسب است.

صبا پیامک

پنل دیگری که با امکانات زیاد خود می‌تواند انواع پیامک‌ها را به کاربران شما ارسال کند. هزینه و تعرفه‌ها خوبی که این پنل دارد، باعث شده تا کسب و کارهای زیادی آن را انتخاب کنند. در سال 87 این پیامک کار خود را اغاز کرد و اکنون به یکی از پرطرفدارترین‌ها در این زیمنه تبدیل شده است.

پیامک سحر

آخرین مورد در لیست بهترین پنل ارسال پیامک انبوه در لیست ما با نام سحر مشخص شده است. پنلی محبوب که برای کارهای مخلتف از آن استفاده می‌‎شود. بسیاری از برندهای مهم در کشور این پنل را به عنوان یک راه اختصاصی با مشتریان انتخاب کرده‌اند. در این میان می‌توانیم به بانک ملت، ایران و … اشاره کنیم.

جدول تفاوت‌های بهترین پنل ارسال پیامک انبوه

ملی پیامکsms.irمدیانا پیام رسانوب وانفراپیامکفاصدکفرازسحرصبا پیامک
ارائه 6 خط رندارسال کد برای اهراز هویتدسترسی به بانک جامع مشاغلامکان ارسال پیام صوتی و متنیگارانتی بازگشت وجه 7 روزهامکان ارسال پیامک کوتاه زماندارتعرفه مناسبگارانتی بازگشت وجه 30 روزهثبت نام ساده و راحتتعرفه مناسب
ارسال پیامک بر اساس مشخصات دلخواهامکان استفاده از گارانتی چک‌ برای کالاهاارائه 5 خط اشتراکی و 2 خط اختصاصیامکان ارسال پیام تکی و گروهیبدون نیاز به پرداخت هزینه اضافهامکان ارسال پاسخپشتیبانی خوبعدم نیاز به تمدید سالیانه44 سرویس مختلف ارسال و دریافتپشتیبانی قوی
امکان اتصال سایت یا اپلیکیشنپاسخگویی خودکارامکان بازگشت مبلغ در صورت عدم رضایتارسال پیامک بر اساس مشخصات دلخواهعدم نیاز به تمدید سالانهارسال SMS با گزارش تحویل
دارای افزونه‌ برای cmsهای مختلفپنل‌های پیامکی با خط خدماتی برای افراد حقیقی و وب‌سایت‌ها
خط 8 رقمی رند هدیه
گارانتی بازگشت وجهامکان استفاده از افزونه در cmsهای پرطرفدارفعالسازی سریعامکان انجام مسابقه و نظرسنجیپشتیبانی 24 ساعتهدارای قسمت تراکنش مالی
دارای نسخه اندروید پنل پیامک
دارای خطوط تبلیغاتیامکان ارسال هدفمند بر اساس مشخصات دلخواه شمادارای سرویس ارسال و دریافت پیامکامکان خرید شارژ پیامکی به صورت آنی
پشتیبانی قویارائه گزارش بعد از ارسالدفترچه تلفن کامل و کاربردی

بهترین پنل ارسال پیامک انبوه را با توجه به انتظاراتتان انتخاب کنید…

در آخر به این نکته توجه کنید که ارسال پیامک انبوه تنها برای آن دسته از کسب و کارهایی است که نیازمند برقراری ارتباط با مشتریان خود هستند. شما می‌توانید هر کدام از موارد عنوان شده را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید انتخاب کنید. برای نصب این پنل‌ها به سایت خود مقاله “آموزش اتصال پنل پیامک به ووکامرس در 2 مرحله” را بخوانید. همچنین اگر تجربه‌ استفاده از پنلی خاص را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *