آموزش کار با افزونه crisp برای وردپرس

آموزش کار با افزونه crisp برای وردپرس

سیستم چت آنلاین باعث می‌شود تا بتوانید به صورت مستقیم با مشتریان خود در ارتباط باشید. در واقع این افزونه به شما امکان می‌دهد تا سوالاتی که در ذهن کاربرانتان است را در لحظه پاسخ دهید. اینکار از طریق ابزارهایی صورت می‌گیرد که روی سایت شما نصب می‌شوند. تعداد زیادی از این افزونه‌ها وجود دارد که از میان آنها می‌توانیم به افزونه Crisp برای وردپرس اشاره کنیم.

افزونه Crisp Live Chat

افزونه Crisp برای وردپرس به صورت رایگان بوده و دسترسی به آن از طریق سایت crisp.chat امکان پذیر است. برای آنکه بتوانید از آن استفاده کنید باید پس از دانلود، مراحل نصب افزونه روی پلتفرم وردپرس یا هر نوع CMSای که سایت خود را به وسیله آن ایجاد کرده‌اید، را طی کنید. این افزونه قابلیت‌هایی را در دسترس شما قرار می‌دهد که از میان آنها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. امکان تعریف چند پاسخگو برای چت آنلاین
  2. امکان ارجاع مکالمه به یک پاسخگوی دیگر
  3. امکان بازدید از تعداد افرادی آنلاین و موقعیت مکانی‌شان

ثبت نام در سایت CRISP

ورود به سایت CRISP و راه‌اندازی این افزونه مراحل ساده‌ای دارد. همانطور که در تصویر می‌بینید، همه چیز به صورت کاملا مشخص بوده و می‌توانید به راحتی با انجام چند مرحله ساده ثبت نام خود را انجام دهید. برای اینکار باید روی گزینه‌ Use Crisp For Free کلیک کنید، تا به صفحه اصلی مربوط به ثبت نام وارد شوید.

افزونه-CRISP

در مرحله اول باید نام و مشخصات خود را وارد کرده و سپس با کلیک روی گزینه Continue وارد صفحه بعدی شوید که از شما، نام سایت و آدرس آن را می‌خواهید. پس از گذراندن این مراحل وارد داشبورد اصلی آن شده و می‌توانید کار با این ابزار را آغاز کنید.

افزونه-CRISP

راه اندازی افزونه crisp برای وردپرس

اکنون وارد سایت کریسپ شده و تمامی اقدامات لازم برای ثبت نام در این فضا را انجام داده‌اید. باید برای راه اندازی آن نیز مراحلی را انجام دهید که بتوانید از آن استفاده کنید. برای اینکار باید وارد پیشخوان وردپرس خود شوید تا بتوانید افزونه مخصوص این ابزار را نصب کنید.

برای اینکار باید در پیشخوان وردپرس و از قسمت افزونه‌ها، روی گزینه مربوط به افزودن کلیک کرده و سپس در کادر مربوطه عبارت Crisp را وارد کنید. پس از آن از میان افزونه‌های گزینه‌ای که در تصویر زیر مشخص شده است را انتخاب کنید.

پس از فعال کردن افزونه Crisp برای وردپرس وارد صفحه‌ای خواهید شد که از شما می‌خواهد این افزونه را دانلود کرده و در نهایت با کلیک کردن روی گزینه Continue با صفحه زیر رو به رو می‌شوید که نشان دهنده تکمیل فرایند نصب این افزونه روی سایت شماست. اکنون این ابزار روی سایت شما قرار دارد و باید آموزش‌های مربوط به نحوه استفاده از آن را ببینید.

آموزش کار با افزونه crisp برای وردپرس

با کلیک کردن روی گزینه Open Crisp Inbox وارد صفحه مربوط به این ابزار خواهید شد. در این صفحه کلیه اطلاعات مربوط به چت و گفتگو با کاربرانتان برای شما به نمایش در خواهد آمد.

فرض می‌کنیم فردی با ورود به سایت شما روی لوگویی که در تصویر می‌بینید، کلیک کرده و پیامی را برای شما ارسال می‌کند. این پیام در بخش مربوط به پنل در افزونه کریسپ به شکل تصویر زیر به شما نمایش داده خواهد شد.

تمامی اطلاعاتی که مربوط به کاربر شماست در این قسمت وارد شده است. مانند اطلاعات تماس، شماره کاربر، آخرین صفحه‌ای که از آن بازدید کرده است. در واقع همه چیز برای ارائه یک گفتگوی مناسب در این صفحه برای شما فراهم است. کافی است مانند یک اپلیکیشن چت آنلاین پاسخ سوالات آنها را بدهید.

مهمترین امکاناتی که افزونه crisp برای وردپرس در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
مرورگر کاربر و سیستم عامل مورد استفاده
آی‌پی کاربر
مشاهده پیغام در حالت پیش نویس که بازدیدکننده در حال تایپ آن است
موقعیت مکانی کاربر
صفحاتی که کاربر از آنها بازدید کرده است
تعیین چت به عنوان حل شده
افزودن یادآوری برای هر چت
افزودن یادداشت به هر چت(برای بازدیدکننده قابل مشاهده نیست)
امکان بلاک بازدیدکننده برای عدم ایجاد چت
مشاهده ایمیل بازدید کننده در صورت ارسال

افزونه crisp برای وردپرس با پرداخت هزینه

اگرچه تا همین میزان همه چیز به صورت کامل در اختیار شما قرار دارد، اما کریسپ نسخه‌ پروی این ابزار را نیز ایجاد کرده که البته در قبال آن از کاربر می‌خواهد تا هزینه‌ای را پرداخت کند. با وجود این نسخه می‌توانید، با همکاران خود چت کنید یا کلیه اطلاعات مربوط به خود را ویرایش کنید تا مانند یک کاربر حقیقی با مشتریانتان در ارتباط باشید.

افزونه crips برای وردپرس را روی گوشی خود نصب کنید…

ویژگی جالبی که در این افزونه وجود دارد، امکان نصب برنامه روی گوشی‌های اندروید و IOS است. برای آنکه بتوانید این افزونه‌ را روی دستگاه‌های خود نصب کنید، می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

با نصب افزونه Crisp برای وردپرس روی گوشی خود در هر زمان و هر حالت مانند یک اپلیکیشن چت معمولی می‌توانید با کاربران خود در ارتباط باشید.

طراحی سایت قبل از نصب افزونه crisp برای وردپرس

مطمئنا این ابزار برای افرادی که سایتی در دسترس ندارند، مناسب نیست. برای طراحی سایت می‌توانید از وردپرس یا هر CMS دیگری استفاده کنید. افگیگا با طراحی سایت‌های اختصاصی و آماده امکان ورود به فضای آنلاین را به کسب و کار شما می‌دهد. می‌توانید از قالب‌های آماده یا اختصاصی این فروشگاه برای داشتن سایت مورد نظرتان استفاده کنید.