آموزش مدیریت دیدگاه ها در وردپرس

آموزش مدیریت دیدگاه ها در وردپرس

آموزش مدیریت دیدگاه ها در وردپرس به مشا کمک می‌کند، تا سایت خود را با بهترین حالت در اختیار مشتریانتان قرار دهید. مخاطبین از طریق دیدگاه‌ها نظرات خود را در مورد سایت و صفحات شما و مطالبی که نوشته اید به شما اعلام می‌کنند. اینکار از طریق ارسال دیدگاه‌ها انجام خواهد شد. این کامنت‌ها در بیشتر سایت‌های وردپرسی در بخش دیدگاه یا comment در پایین ترین صفحه محتوا دیدگاه‌ها قرار می‌‎گیرد. اما مخاطبین باید ایمیل و نام خود را وارد کنند تا بتوانند نظرات خود را ارسال کنند.

آموزش مدیریت دیدگاه ها در وردپرس با ساده‌ترین روش

آموزش مدیریت دیدگاه ها در وردپرس

شما باید دیدگاه‌هایی که مخاطبانتان وارد کرده‌اند را مدیریت کنید. باید بتوانید آنها را حذف یا به آنها پاسخ دهید. دسترسی شما به این بخش از طریق مدیریت وردپرس امکان پذیریاست. برای اینکار باید وارد داشبورد و سپس comment شوید.

در این قسمت شاهد نظرت کاربران خواهید بود که در 5 بخش مختلف قرار گرفته است. برخی از آنها تایید شده، برخی اسپم، برخی در زباله دان و برخی در انتظار تایید هستند. با نگه داشتن موس روی یک دیدگاه و سپس کلیک کردن روی آن می‌توانید تایید کنید که در سایت نشان داده شود یا خیر… با کلیک روی گزینه ریپلای نیز می‌توانید به دیدگاه مورد نظرتان پاسخ دهید.

akismet ابزار فیلتر دیدگاه ها

برخی از دیدگاه‌ها به دلایل مختلفی در اسپم قرار می‌گیرند. با این ابزار میتواند به راحتی آنها را فیلتر کنید. با افزودن akismet به صورت خودکار دیدگاه‌های اسپم وارد بخش مربوط به خود خواهند شد و شما می‌توانید با فیلتر کردن آنها را ببینید.

غیرفعال کردن بخش دیدگاه‌ها در وردپرس در یک پست

غیر فعال کردن کامنت وردپرس

گاهی ممکن است بخواهید دیدگاه‌ها را در یکی از صفحات خود به طور کلی غیر فعال کنید. برای این کار باید از طریق داشبورد روی پست خاص کلیک کرده و در قسمت مربوط به گفتگو تیک پذیرفتن دیدگاه را غیر فعال کنید. می‌توانید از طریق all post نیز این کار را برای تمام پست‌ها انجام دهید.

سخن پایانی

اگرچه بعضی از دیدگاه‌ها مناسب نیستند، اما وجودشان در جلب اطمینان مشتریان دیگر موثر است. این دیدگاه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند، تا در مورد خوب یا بد بودن سایتتان مطمئن شوید و مسیر درستی را متناسب با نیاز کاربرانتان در پیش بگیرید. آموزش مدیریت دیدگاه ها در وردپرس به شما کمک می‌کند تا آنهایی را در معرض دید کاربرانتان قرار دهید که از نظرتان ارزش بیشتری دارند. مانند همان چیزی که در سایت ساز افگیگا می‌بینید.