آموزش مخفی کردن عنوان در وردپرس با 3 روش

آموزش مخفی کردن عنوان در وردپرس با 3 روش

آموزش مخفی کردن عنوان در وردپرس، برای افرادی است که به هر دلیلی تمایلی به وارد کردن عنوان در صفحه‌های مخصوص سایت خود ندارند. در واقع وردپرس سیستم مدیریت محتوایی است که عناوین نوشته‌ها و برگه‌ها را، به صورت کاملا پیش فرض نمایش می‌دهد. در مواقعی ممکن است، بخواهید این عناوین را مخفی کنید. در این صورت روش‌های مختلفی پیش روی شماست که در این مطلب آنها را به شما معرفی کرده‌ایم.

آموزش مخفی کردن عنوان در وردپرس از طریق افزونه Hide Page And Post Title

آموزش مخفی کردن عنوان در وردپرس با Hide Page And Post Title
حذف عنوان برگه و صفحه با ابزار Hide Page And Post Title

اولین روش برای حذف عنوان، استفاده از ابزاری به نام Hide Page And Post Title است. افزونه‌ای که به صورت رایگان در مخزن وردپرس موجود بوده و برای استفاده، باید آن را روی پلتفرم خود نصب کنید. پس از نصب این ابزار، برای مخفی کردن عنوان کافی است گزینه مربوط به آن را در برگه یا نوشته خود فعال کنید.

آموزش مخفی کردن عنوان در وردپرس با خالی گذاشتن بخش مربوط به آن

در برخی مواقع، نیازی به استفاده از ابزارهای خاص برای مخفی کردن عنوان ندارید. کافی است جای مخصوص آن را خالی بگذارید. به همین سادگی عنوانی در صفحه سایت شما در نظر گرفته نخواهد شد. البته در ویرایشگر کلاسیک، در ابتدا باید عنوان را بنویسید، تا لینکی در بخش مربوط به URL، ایجاد شود و پس از آن نیز عنوان را پاک کنید تا در صفحه نهایی شما قرار نگیرد.

از طرفی ممکن است، شما از ابزاری مانند یواست برای سئو استفاده کنید، در این شرایط نیز نیازمند یک عنوان هستیم. برای سبز شدن چراغ یواست یا رنک مث، می‌توانید عنوان را تنها در بخشی که مربوط به سئوست قرار دهید تا تنها خزندگان گوگل آن را ببینند.

افزونه‌های سئو، ابزارهای مناسبی برای بهینه سازی سایت شما هستند.

آموزش مخفی کردن عنوان در وردپرس با استفاده از المنتور

سومین روش برای آموزش مخفی کردن عنوان در وردپرس، استفاده از المنتور است. در این روش می‌توانید عنوان نوشته و برگه را از دید کاربران مخفی کنید.

ادر المنتور باید ابتدا نوشته خود را ایجاد کنید. سپس به بخش ویرایش آن بروید. سپس ویرایش با المنتور را انتخاب کرده و در قسمت پایین و سمت راست صفحه مربوط به آن آیکون تنظیمات را پیدا کنید. در این بخش یک گزینه برای مخفی سازی عنوان وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی عنوان خود را مخفی کرده و آن را از صفحه سایت خود حذف کنید. برای نصب المنتور مقاله مربوط به “آموزش نصب المنتور” را بخوانید.