آموزش ساخت برگه در وردپرس

آموزش ساخت برگه در وردپرس

هر برگه مخصوص اطلاعات خاصی در سایت است. البته تفاوت بین این بخش و نوشته را در یک مقاله به طور کامل توضیح دادیم. در این مطلب می‌خواهیم به آموزش ساخت برگه در وردپرس در سایت بپردازیم و با نکات پیرامون آن آشنا شویم.

آموزش ساخت برگه در وردپرس

آموزش ساخت برگه در وردپرس

برای شروع باید وارد داشبورد تنظیمات خود در وردپرس شوید و سپس با وارد شدن به بخش برگه‌ها و کلیک کردن روی افزودن برگه، یک بخشی را به آن اختصاص دهید. وردپرس به دو صورت بلوک و کلاسیک امکان ایجاد برگه را به شما می‌دهد که بلوک قابلیت‌های بیشتری را دارد.

اولین کاری که باید برای ایجاد برگه انجام دهید، قرار دادن یک عنوان است. ببینید که محتوای صفحه شما مربوط به چیست و با توجه به آن نامی را برایش انتخاب کنید.

قسمت بعدی در آموزش ساخت برگه در وردپرس، مربوط به محتوایی است که باید در برگه قرار داده و آن را در اختیار مخاطبان قرار دهید. باید یک محتوای کامل و جامع را تولید و آن را در این بخش از سایت خود قرار دهید. همچنین می‌توانید با افزونه‌های سئو، از سئوفرندلی بودن محتوای خود مطلع شوید.

برای وارد کردن تصاویر در برگه از بخش مربوط به تصویر درونی استفاده کرده و فایل‌ها و تصاویر مد نظرتان را در آن قرار دهید.

اکنون با وارد کردن تمام موارد برگه نهایی شما ایجاد شده و می‌توانید آن را با کلیک کردن روی گزینه پیش نمایش ببینید.

مدیریت برگه‌ها در سایت وردپرس

مدیریت برگه‌ها نیز از بخش همه برگه‌ها امکان پذیر است. شما می‌توانید آنها را حذف، منتشر یا بر اساس سلیقه خود تغییر دهید.

مخفی کردن اطلاعات برگه

ایجاد برگه در وردپرس

اگر در داخل یک برگه اطلاعاتی را قرار داده‌اید که نمی‌خواهید نمایش داده شود کافی است به آن برگه مراجعه کنید. سپس با کلیک کردن روی تنظیمات صفحه در سمت چپ و بالا، اطلاعات موجود در آن را کنترل کنید. برای مخفی کردن کافی است که تیک مربوط به هر کدام مانند نویسنده، دیدگاه یا تاریخ را بردارید.

سخن پایانی

آموزش ساخت برگه در وردپرس برای نمایش صفحات مختلفی مانند فرم تماس، درباره ما، صفحه تبلیغات و … است. محتوایی که در این بخش‌ها قرار گرفته به صورت همیشگی در سایت شما قرار خواهد گرفت. با استفاده از برگه می‌توانید قسمت‌های مختلف سایت خود را همانگونه که می‌خواهید طراحی و در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. نمونه‎‌ای برگه را می‌توانید در صفحه “خدمات طراحی سایت” ببینید.