آموزش رمزگذاری در وردپرس

آموزش رمزگذاری در وردپرس

آموزش رمزگذاری در وردپرس، به شما کمک می‌کند تا ایمنی بیشتری را برای محتواها و سایت‌های خود داشته باشید. گاهی نیاز خواهید داشت که مطالبی را در وردپرس قرار دهید و رمزی را برای آن در نظر بگیرید. در این مطلب، آموزش رمزگذاری در وردپرس را به شما معرفی کرده‌ایم و به صورت مرحله به مرحله آموزش داده‌ایم.

آموزش رمزگذاری در وردپرس با ویرایشگر کلاسیک

تنها کاری که برای رمزگذاری باید انجام دهید، ورود به بخش مربوط به انتشار نوشته‌هاست. برای رمزگذاری کافی است روی گزینه‌ای که مخصوص ویرایش نوشته است، کلیک کنید و روی قسمتی که با نام “محافظت شده با رمز عبور” نشان داده شده کلیک کنید. با انتخاب این گزینه بخشی برای وارد کردن رمز عبور قرار می‌گیرد که می‌توانید عبارتی مخصوص فایل خود را در آنجا قرار دهید.

آموزش رمزگذاری در وردپرس با ویرایشگر گوتنبرگ

این ویرایشگر کمی متفاوت‌تر است. برای رمزگذاری مطالب با استفاده از آن، باید به بخش مربوط به وضعیت و مشاهده پذیری بروید. سپس با کلیک کردن روی گزینه عمومی و سپس انتخاب رمزدار، رمز عبور دلخواه خود را وارد آن کنید.

استفاده از افزونه‌ Simple Download Monitor برای رمزگذاری

آموزش رمزگذاری در وردپرس

Simple Download Monitor در وردپرس باعث می‌شود تا مدیریت و پیگیری فایل‌های دیجیتالی به راحتی انجام شود. این ابزارها، از پرونده و اسنادی که شما بارگذاری می‌کنید، محافظت خواهند کرد. برای نصب و فعالسازی این افزونه‌ها باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در بخش مربوط به افزونه‌ها، وارد افزودن جدید شوید و سپس عبارت Simple Download Monitor را در بخش مربوط به وارد کنید. با اینکار می‌توانید ابزار مورد نظرتان را نصب و آن را فعال کنید.
  2. اکنون برای استفاده باید روی گزینه Add New و Download بروید و روی آن کلیک کنید.
  3. با این کار شاهد بخشی مربوط به جزئیات مورد نظر پرونده خود خواهید شد.
  4. عناوین، توضیحات و تصویر کوچک در این قسمت قرار می‌گیرد.
  5. اگر می‌خواهید فایلی را رمزگذاری کنید، باید آن را در قسمت downloadable file وارد کنید.
  6. اکنون روی بخش مربوط به ویرایش در کنار محتوا کلیک کرده و گزینه محافظت شده با رمز عبور را انتخاب و رمز مورد نظرتان را وارد کنید.
  7. در نهایت نیز پستتان را منتشر کنید.

سخن پایانی

برای آنکه بتوانید برای برخی از فایل‌های خود رمزی را قرار دهید، آموزش رمزگذاری در وردپرس به شما کمک خواهد کرد تا با بهترین و آسانترین روش، این کار را انجام دهید. در مورد دیگر روش‌های بهینه کردن سایت خود می‌توانید به آموزش های تولید محتوا اشاره در سایت ساز افگیگا مراجعه کنید.