آموزش افزودن دکمه تماس تلفنی در وردپرس

آموزش افزودن دکمه تماس تلفنی در وردپرس

گاهی ممکن است کاربرانتان بخواهند، با سرعت بالایی با شما ارتباط برقرار کنند. افزودن دکمه تماس در سایت، این پروسه را راحت‌تر خواهد کرد. در این مطلب به آموزش افزودن دکمه تماس تلفنی در وردپرس اشاره کرده‌ایم.

آموزش افزودن دکمه تماس تلفنی در وردپرس با کدهای HTML

آموزش افزودن دکمه تماس تلفنی در وردپرس

برای آموزش افزودن دکمه تماس تلفنی در وردپرس، می‌توانید از کدهای موجود در این فضا برای تماس تلفنی استفاده کنید. کافی است کد زیر را به بخشی از سایت خود که می‌خواهید دکمه قرار گیرد، اضافه کنید:

1<a href="tel:123-456-7890">123-456-7890</a>

Href=tel: باعث ایجاد لینک تماس خواهد شد.

“Tel: 123-456-7890 “ همان شماره‌ای است که کاربر با آن تماس می‌گیرد.

شماره‌ داخل تگ ><: به کاربران شما نمایش داده شده و می‌تواند شامل عبارت “با ما تماس بگیرید” باشد.

شما می‌توانید برای قرار دادن شماره تماس از کد کشور خود نیز استفاده کنید. برنابراین باید کد کشور را قبل از شما تماس قرار دهید.

ایجاد مکث در تماس کاربر

برای اینکار می‌توانید، قبل از شماره داخلی، کدی را اضافه کنید. بنابراین کاربر با کلیک روی گزینه با ما تماس بگیرید، پس از یک مکث کوتاه، با شما تماس خواهد گرفت. این کد تنها یک حرف P است که به شکل زیر به کد نهایی‌تان اضافه خواهد شد.

1<a href="tel:123-456-7890p123"> اکنون تماس بگیرید</a>

سخن پایانی

دکمه مربوط به تماس با ما به کاربران شما کمک می‌کند تا راحت‌تر با شما ارتباط برقرار کنند. باید شماره تماس خود را از قبل مشخص کنید و در نهایت با استفاده از کدهایی که عنوان شد، آن را در اختیار کاربرانتان قرار دهید. این تنها بخش کوچکی از امکاناتی است که در وردپرس می‌توانید از آن استفاده کنید. برای دریافت دیگر اموزش‌ها، بخش آموزش‌های سایت ساز افگیگا را ببینید.