آموزش نصب Microsoft Clarity در وردپرس

آموزش نصب Microsoft Clarity در وردپرس

برای آموزش نصب Microsoft Clarity در وردپرس، بهتر است این مطلب را بخوانید. همچنین دلیل نیاز داشتن به این افزونه در سایت وردپرسی خود را در انتهای مطلب بخوانید.

آموزش نصب Microsoft Clarity در وردپرس

برای شروع آموزش نصب Microsoft Clarity در وردپرس، به سایت Microsoft Clarity رفته و بر روی گزینه Start  کلیک کنید. برای عضویت در آن یا باید از ایمیل و یا از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. ایمیل در حال حاضر بهترین و مطمئن‌ترین روش است.

آموزش نصب Microsoft Clarity در وردپرس

پس از عضویت بر روی گزینه ADD NEW PROJECT کلیک نمایید.

image سایت ساز افگیگا

در فیلد نخست نام پروژه، در فیلد دو آدرس وب سایت و در فیلد سوم موضوع فعالیت خود را مشخص کرده و گزینه Create را کلیک کنید. در صفحه بعدی برای شما یک کد ایجاد می‌شود که باید آن را کپی کرده و آن را به وب سایت خود اضافه کنید.

image 2 سایت ساز افگیگا

حال این کد را در بخش فوتر و یا هدر صفحات نصب کنید و یا اینکه برای افزودن آن از پلاگین‌هایی مختص این فعالیت استفاده کنید.

مزایای Microsoft Clarity

آموزش نصب Microsoft Clarity را در این مطلب آموزشی افگیگا، برشمردیم اما مزایای وجود آن را نیز بهتر است بدانید:

  • بدون اینکه در حریم خصوصی کاربران دخالت کند اطلاعات ارزشمندی از فعالیت آنها در وب سایت شما را گردآوری می‌کند.
  • دارای فیلترهایی مانند کشور، سیستم عامل، بازه زمانی، مرورگر و بسیاری از موارد دیگر است. وقتی کاربری از یک صفحه از وب سایت بازدید به عمل می‌آورد چنین اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کند.
  • اصلی‌ترین هدفی که از جمع‌آوری چنین اطلاعاتی دنبال می‌کنید جذب بازدید کننده برای وب سایت است. اگر بتوانید از اطلاعات به دست آمده در جهت بهینه‌سازی وب سایت استفاده کنید به طور حتم خواهید توانست کاربران زیادی را به سمت وب سایت خود هدایت کنید.