آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس

آموزش-ساخت-سایت-فروشگاهی-با-وردپرس

آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس

برای آنکه بتوانید محصولات خود را به افراد بیشتری بفروشید، نیازمند یک فروشگاه در فضای آنلاین هستید. در این مطلب می‌خواهیم آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس را تنها در 7 قدم به شما آموزش دهیم.

آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس به صورت قدم به قدم

آموزش-ساخت-سایت-فروشگاهی-با-وردپرس

اگر شما هم به دنبال راه اندازی یک سایت فروشگاهی هستید، این مراحل آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس، در تکمیل این پروسه به شما کمک خواهد کرد.

1. انتخاب یک دامنه…

در هر سیستم مدیریت محتوایی قبل از شروع ساخت یک سایت فروشگاهی نیازمند ثبت دامنه هستید. باید این دامنه نامی باشد که بیانگر موضوع کسب و کار شما باشد. دامنه همان آدرس سایت شماست که کاربر با وارد کردن آن درون مرورگر خود به صفحه شما خواهد رسید.

2. خرید هاست…

برای آنکه بتوانید در فضای آنلاین کار خود را شروع کنید، نیازمند یک فضا هستید. این فضا همان هاست شماست. پس از خرید دامنه باید به فکر یک هاست برای خود باشید که بر اساس مکانی که در اختیار شما قرار می‌دهد و سرور انتخابی‌تان قیمت‌های متفاوتی را دارد.

3. نصب وردپرس…

اکنون آجرهای ساختمان خود را آماده کرده و نیازمند یک اسکلت هستید. اسکلتی که شما برای سایت خود انتخاب کرده‌اید، از نوع وردپرس است. بنابراین باید نرم افزار آن را نصب کرده و مراحل دیگر آن را تکمیل کنید.

4. انتخاب قالب…

برای آنکه کاربران بتوانند به سایت شما دسترسی پیدا کرده و آن را ببینند، نیازمند یک قالب خواهید بود. این قالب را می‌توانید هم به صورت اختصاصی انتخاب کرده و هم از میان قالب‌های آماده‌ای که در سایت‌های مختلف به فروش می‌رسند، انتخاب کنید.

5. راه اندازی ووکامرس…

ووکامرس همان افزونه‌ای است که روی وردپرس نصب شده و امکان ایجاد فروشگاه را به شما می‌دهد. با نصب این ابزار و راه‌اندازی آن می‌توانید کلیه محصولاتتان را درون سایت خود به فروش برسانید.

6. انتخاب درگاه…

برای قدم بعدی نیازمند یک درگاه خواهید بود. ابزاری که بتواند به راحتی امکاناتی مانند پرداخت آنلاین را در اختیار مشتریان قرار داده و البته قابل اعتماد باشد. برای این درگاه به ای نماد نیاز دارید که مراحل دریافت آن را در مقاله “آموزش دریافت نماد اعتماد الکترونیک” به طور کامل آموزش داده‌ایم.

7. بهینه سازی سایت…

پس از تمام این مراحل باید سایت خود را بهینه کنید. یادتان باشد که تنها در صورتی می‌توانید به فروش بالایی در فضای آنلاین دست پیدا کنید که سایت شما سئو شده باشد.

مزایای آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس

آموزش-ساخت-سایت-فروشگاهی-با-وردپرس

اگر با خواندن مطالب مربوط به آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس، سوال شما هم این است که داشتن یک سایت فروشگاهی وردپرسی چه فایده‌ای برایتان دارد، بهتر است نگاهی به موارد زیر بیاندازید:

  • سایت وردپرسی هزینه بسیار کمتری را برای شما در پی دارد.
  • تنوع قالب‌هایی که در سایت وردپرسی وجود دارد، بسیار بیشتر بوده و همیشه در حال به روز رسانی است.
  • افزونه‌های بسیار زیادی برای این نوع از سایت‌ها وجود دارد.
  • امکان تهیه گزارش فروش محصولات به صورت کاملا آسان و کامل وجود دارد.
  • مراحل فروش در این نوع از سایت‌ها به صورت اتومات انجام می‌شود.
  • با یک سایت فروشگاهی می‌توانید محصولات خود را به جهان نمایش دهید.
  • می‌توانید سایت خود را با کمترین هزینه و با استفاده از افزونه‌ها سئو کنید.

سخن پایانی

این آموزش تقریبا هر آنچه که برای ایجاد یک سایت فروشگاهی وجود داشت را به صورت کلی و در مواردی در اختیار شما قرار داده است. اگر شما هم یک سایت فروشگاهی دارید، می‌توانید از قالب‌های افگیگا یا افزونه‌های مختلفی که این شرکت در اختیارتان قرار داده استفاده کنید. همچنین سوالات خود را در زمینه ایجاد سایت فروشگاهی وردپرسی با ما در میان بگذارید.