7 پله برای شروع کسب و کار اینترنتی و مزایای آن

7 پله برای شروع کسب و کار اینترنتی و مزایای آن
راه-اندازی-کسب-و-کار-اینترنتی

در گذشته کسب درآمد به راحتی این روزها نبود. برای داشتن درآمد کافی باید حتما یک مکان و تعداد زیادی محصول به همراه تبلیغاتی شبیه به تراکت یا تبلیغات‌های تلویزیونی انجام می‌شد تا در نهایت پس از گذشت چند ماه بتوان درآمدی را داشت. اما اینروزها با وجود فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی، دیگر کسب و کار شما تنها محدود به مکانی که در آن هستید نخواهد بود. این مطلب حاوی اطلاعاتی است که به شما در شروع کار خود و ورود به فضای آنلاین کمک می‌کند.

1. علاقه خود را شناسایی و حوزه کسب و کار اینترنتی خود را مشخص کنید…

راه-اندازی-کسب-و-کار-اینترنتی

اولین قدمی که باید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود انجام دهید، شناسایی علاقه شماست. تخصص و مهارت خود را در نظر بگیرید و در نهایت تصمیم بگیرید که چه شغلی برایتان مناسب تر است. به عنوان مثال اگر در طراحی سایت یا برنامه نویسی مهارت داشته یا به آن علاقه دارید، می‌توانید شغل خود را وارد فضای وب کنید.

البته تنها علاقه شرط انتخاب کردن یک کسب و کار نیست. باید به دنبال شغل و کسب و کاری باشید که مشتری کافی را داشته باشد.

قبل از ورود به دنیای کسب و کار آنلاین باید علاقه و تخصص خود را پیدا کنید…

2. رقبای خود را در زمینه کسب و کار انتخابی خود بررسی کنید…

راه-اندازی-کسب-و-کار-اینترنتی

پس از انتخاب شغل مناسب و ورود به کسب و کار اینترنتی باید به دنبال بررسی رقبایتان بروید. ببینید آنها چه کارهایی را در فضای آنلاین برای کسب و کار خود انجام داده‌اند؟ چه محتوایی را تولید کرده‌اند؟ اگر سایت شما فروشگاهی است، قیمت محصولات موجود در سایت رقبایتان را بررسی کنید. می‌توانید در قالب یک مشتری به این سایت‌ها سر زده و اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید.

3. محتوای خوب تولید کنید…

با انجام مراحل بالا اکنون نوبت به تولید محتوا و قرار دادن محصولات شما در سایتتان می‌رسد. مهمترین نکته در جلب نظر مشتریان و کاربران همین محتواها و محصولاتی است که در سایت خود قرار می‌دهید. می‌توانید محصولات را به صورت رایگان وارد سایت کنید، اما بهتر است تولید محتوا را با پرداخت هزینه به افرادی بسپارید که در این زمینه تجربه کافی داشته باشند. چرا که محتوای کپی شده امتیاز منفی را برای سایت شما در بر خواهد داشت. علاوه بر این تمام محتواهای مربوط به محصولات، تصاویر و … باید با کیفیت بالایی در صفحات سایت شما قرار گیرد.

اگر قصد قرار دادن محتواهای آموزشی را دارید می‌توانید از برنامه‌های مختلف استفاده کنید، اما در نهایت باید ویدئوی آپلود شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

4. سایت خود را راه اندازی کنید…

انتخاب سایت در شروع راه کسب و کار اینترنتی برای کارتان شما را تبدیل به رهبری می کند که خودتان حامی خودتان هستید و مشتری هایتان را شگفت زده می‌کنید. شما با انتخاب سبک جدید کار اینترنتی برای خودتان از کم و کاستی های کارهای سنتی می‌کاهید. سرعت عمل شما رضایت مشتری و مشتری‌های بیشتری را برای شما در آینده‌ای نزدیک به بار می‌آورد. کسب و کار اینترنتی محدود به زمانی نیست که برای آن می‌گذاریم، درباره نتایجی است که از آن بدست می‌آوریم.

در واقع پس از آنکه محتوای خود را به صورت آماده شده در دست داشتید، با انتخاب یک پلتفرم که می‌تواند از میان سیستم‌های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس یا دیگر سایت سازها مانند سایت ساز افگیگا باشد، آنها را در دید مشتریانتان قرار دهید. در طراحی سایت باید به رنگ بندی و گرافیک سایت و استفاده از فونت استاندارد توجه کنید. همچنین داشتن صفحه درباره ما و تماس با ما خیلی برای جلب مشتری بسیار اهمیت دارد.

5. ترافیک مشتریان را جذب کرده و اطلاعات آنها را دریافت کنید…

اکنون نوبت به جذب مخاطبان در کسب و کار اینترنتی شما رسیده است. باید بر اساس قوانین سئو باعث شوید تا مخاطبان وارد سایت شما شوند. راه‌های مختلفی برای اینکار وجود دارد که برخی از آنها به صورت رایگان و برخی پولی هستند. پس از آنکه مشتریان شما وارد صفحه‌تان شدند، باید بخشی را برای وارد کردن اطلاعاتشان قرار دهید. در آینده این اطلاعات برای بازاریابی آنلاین استفاده خواهد شد.

6. محصولات خود را بفروشید…

اکنون نوبت به فروش محصولات می‌رسد. باید با رعایت تمام ویژگی‌ها و داشتن یک درگاه فروش خود را آغاز کنید. همچنین اگر نیازمند ارسال کالا به مشتری هستید، باید سیستم حمل و نقل را نیز انتخاب کنید.

7. مشتریان خود را همیشگی کنید…

پس از آنکه برخی از مشتریان شما وارد سایت شما شدند، باید با حفظ کیفیت محصولات و البته قیمت مناسب، آنها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید.

برای ایجاد کسب و کار اینترنتی نیازمند داشتن یک سایت قدرتمند هستید.

چرا باید کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنیم؟

این محصول یکی از وسایلی است که برای سفر، مهمانی یا در محیط منزل قابل استفاده است. پخش باکیفیت و بلند صداها از طریق بلندگوهایی که مشخصات آن در بالا گفته شد، باعث می‌شود تا تجربه خوبی را از کار با آن داشته باشید. همچنین جنس بدنه باکیفیتی که دارد، آن را در برابر ضربات احتمالی مقاوم‎تر ساخته است.

یکی دیگر از مزایای کسب و کار اینترنتی اشتراک گذاری علایق و تجربه‌های مشتریان و مراجعه کنندگان هست که ما را در بهبود شرایط شغلی خودمان و انتخاب راحت‌تر دیگر مشتریان از محصولات و خدمات را یاری می‌کند. اعتباری که سایت در اختیار صاحبان کار قرار می دهد در هیچ اپ و نرم افزار دیگری دیده نمی‌شود. ورود کسب و کار شما به فضای آنلاین تعداد مشتریانتان را بیشتر از قبل کرده و سود شما از فروش بیشتر از قبل خواهد بود.

مشتریان خود را در فضای آنلاین از کجا پیدا کنیم؟

از دید مشتریان بهترین حالت خرید و استفاده از خدمات جایی است که قابل پیگیری باشد. قیمت‌ها و خدمات و موجودی‌ها واضح و روشن بوده و نماد اعتماد داشته باشد. پس در کسب و کار اینترنتی ماموریت شما این است که با قرار دادن جدیدترین راهکارها و ابزارها به بهتر شدن توانایی‌تان برای کسب درآمد بیشتر کمک و یاری برسانیم. برای آنکه بتوانید مشتریان خود را در این فضای پیدا کنید، باید از افرادی کمک بگیرید که در این زمینه تجربه کافی داشته و می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف سایت شما را در رتبه‌های گوگل قرار دهند. مشتریان با دیدن وبسایت‌هایی که اولین نتایج هستند، روی آنها کلیک خواهند کرد.

استفاده از خدمات طراحی سایت افگیکا

قالب-خیریه-افگیگا

سایت ساز افگیگا یک پلتفرم آنلاین برای ورود شما به فضای آنلاین است. در این سایت می‌توانید از قالب‌های آماده بهر‌ه‌مند شوید. همچنین دامنه و هاست را در هنگام ثبت سفارش دریافت کنید. همه این موارد تنها با چند کلیک و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد. مزایای استفاده از سایت ساز افگیگا را می‌توانید در تصویر بالا بببینید.

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *