روش‌ های افزایش بازدید سایت

روش‌ های افزایش بازدید سایت
روش-های-افزایش-بازدید-سایت

روش‌ های افزایش بازدید سایت، به هر فردی که یک سایت در فضای آنلاین ایجاد می‌کند، کمک می‌کند تا بازدید خود را به بالاترین سطح خود برساند. برای رسیدن به این هدف، باید اعمالی را انجام داد تا ترافیک ورودی سایت در بالاترین سطح خود قرار گیرد. در این مطلب می‌خواهیم به مواردی اشاره کنیم که باعث افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.

روش های افزایش بازدید سایت

روش-های-افزایش-بازدید-سایت

سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید…

باید روی پیدا کردن کلمات کلیدی تمرکز کنید. تقریبا یک یا دو کلمه را در نظر گرفته و آن را در سایت خود به کار ببرید. به دنبال ابزارهایی باشید که در این شرایط باعث سئوی سایت شما خواهند شد. ابتدا سعی کنید به سراغ کلماتی بروید که کمتر از 10 هزار جستجو داشته و رقابت بر سر آنها کم باشد. پس از گذشت مدتی به سراغ کلمات کلیدی با سرچ بالا بروید. البته سئو تنها در این موارد خلاصه نمی‌شود و روش‌های بسیار زیادی در این مسیر وجود دارد.

محتوای سایت خود را به روز رسانی کنید…

یکی از کارهایی که برای سئوی سایت مهم بوده و در میان روش های افزایش بازدید سایت قرار می‌گیرد، تازه سازی محتواست. باید محتواهای قدیمی وبسایت خود را آپدیت کنید. حتی می‌توانید بخشی از صفحاتی که منقضی شده را از سایت خود حذف کنید. از کاربرانتان تقاضا کنید تا نظر خود را در مورد محصولات شما در صفحه مربوط به آن بنویسند. در واقع گوگل در این حالت محتوای شما را جدید تشخیص داده و امتیازی را به آن می‌دهد.

بک لینک بسازید…

بک لینک بخش دیگری از سئو است. برای روش های افزایش بازدید سایت باید بک لینک‌هایی را در سایتتان قرار دهید. البته روش دریافت بک لینک باید به درستی و از سایت‌های معتبر انجام شود، تا نتیجه خوبی را برایتان به همراه داشته باشد. با دریافت بک لینک گوگل به سایت شما امتیازات خوبی را داده و در نتیجه روی آن کلمه کلیدی که شما در نظر دارید، ورودی زیادی را به سایتتان وارد می‌کند. اگرچه برای دریافت بک لینک باید هزینه‌ای را پرداخت کنید، اما گاهی می‌توان با روش‌هایی انواع رایگان آن را نیز دریافت کرد.

رقبایتان را تحلیل کنید…

مطمئنا هر کسب و کاری در فضای آنلاین رقبایی را دارد که به صورت کاملا قوی در این فضا فعالیت می‌کنند. برای آنکه بتوانید نسبت به آنها در سطح بالایی قرار گیرید، باید کسب و کارشان را به صورت مداوم بررسی کنید. سایت‌های بسیار زیادی برای این کار وجود دارد که امکان این بررسی را به شما خواهند داد.

روش-های-افزایش-بازدید-سایت

مطالبی را به صورت روزانه به سایتتان اضافه کنید…

یکی دیگر از روش های افزایش بازدید سایت اضافه کردن روزانه محتواها یا محصولات جدید است. باید اینکار به صورت دائمی انجام شود تا کاربران ترغیب شوند، هر روز برای دریافت محصول یا اطلاعات جدید وارد سایت شما شوند.

محتوای اختصاصی بسازید…

سعی کنید، برای انتشار محتوا در سایت خود به صورت تخصصی عمل کنید. بلاگی را راه اندازی کنید تا بتوانید اطلاعاتی را به صورت تخصصی در زمینه کسب و کارتان منتشر کرده و در اختیار کاربران قرار دهید. در واقع به جز خرید محصول و استفاده از خدمات باید دلیل دیگری برای ورود به سایت شما وجود داشته باشد.

شبکه‌های اجتماعی را فراموش نکنید..

یکی دیگر از مهمترین کارها در روش های افزایش بازدید سایت، استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. این کار باعث افزایش ورودی به سایت شما خواهد شد. با قرار دادن لینک صفحات سایت خود درون فضای مجازی، مخاطبانتان می‌توانند روی آن کلیک کرده و وارد سایت شما شوند. با اینکار تعداد زیادی مخاطب را به صورت رایگان و کاملا ارگانیک وارد سایت خود کرده‌اید.

ایمیل مارکتینگ را انتخاب کنید…

یکی دیگر از روش های افزایش بازدید سایت ایمیل مارکتینگ است. با اینکار لینک مورد نظر شما به یکباره به تعداد زیادی ایمیل ارسال خواهد شد. بنابراین با کلی روی آنها مخاطبان زیادی وارد صفحه مورد نظر شما می‌شود.

محتوای طولانی منتشر کنید…

روش دیگری که برای افزایش ورودی کاربران وجود دارد، انتشار محتواهای طولانی است. این کار باعث افزایش ورود و در نتیجه امتیاز بالاتر گوگل به شما خواهد شد. اگر مطلبی که شما ارائه می‌دهید مفید و مناسب با سوال کاربر باشد، مطمئنا تا انتهای آن را خواهد خواند.

محتوای خوشه ای تولید کنید…

محتوای خوشه‌ای را با نام کلاستر نیز می‌شناسند. این نوع از محتوا نقش مهمی را در افزایش بازدید سایت خواهند داشت. باید یک کلمه کلیدی را در این متن پیدا کنید و سپس محتواهایی مرتبط به آن را تولید کنید. در واقع محتوای اصلی ستون این خوشه‌ خواهید بود. محتوای مربوط به “10 ابزار رایگان برای پیدا کردن کلمات کلیدی فارسی و انگلیسی” نیز یک محتوای کلاستر در سایت افگیگاست.

برگزاری آزمون و نظرسنجی و انتشار نتایج را در راستای کار خود قرار دهید…

آزمون‌هایی که در سایت شما قرار می‌گیرد نیز به نوعی باعث افزایش ورودی مخاطبانتان خواهد شد. نرخ تبدیل آزمون و مسابقات و … که از روش‌های مختلف مانند ایمیل مارکتینگ یا پیامک و … در دسترس مخاطبان شما قرار می‌گیرد نیز روش دیگری برای افزایش ورودی کاربران به سایت شماست.

پادکست منتشر کنید…

برخی افراد بر این باورند که محتوای موجود در سایت تنها باید از نوع متنی باشد، در صورتی که هر کدام از انواع محتوا برای جذب کاربر مهم و ضروری است. در میان انواع محتوای مورد نظر مخاطبان می‌توانیم به پادکست‌ها نیز اشاره کنیم. این کار باعث ارتباط بهتر بین شما و کاربرانتان خواهد شد.

پست مهمان بسازید…

برخی از کاربران پست‌هایی را تهیه کرده و به عنوان پست مهمان در پلتفرم‌های مختلف قرار می‌دهند. با اینکار می‌توانید خود ار به افراد دیگری بشناسانید. این کار باعث می‌شود تا کاربران وارد سایت شما شوند.

خلاصه‌ای از روش های افزایش بازدید سایت

برای جمع بندی کلی مطلبی که خوانید، تمام موارد مربوط به روش های افزایش بازدید سایت را در جدولی تنظیم کرده‌ایم:

روش های افزایش بازدید سایت
ساخت پست مهمان
انتشار پادکست
برگزاری آزمون و نظرسنجی و انتشار نتایج
تولید محتوای خوشه‌ای
تولید محتوای بلند
استفاده از ایمیل مارکتینگ
استفاده از شبکه‌های اجتماعی
تولید محتوای اختصاصی
وارد کردن منظم محتواهای جدید
تحلیل رقبا
ساخت بک لینک
به روز رسانی محتوا
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

سخن پایانی

روش-های-افزایش-بازدید-سایت

مطمئنا روش های افزایش بازدید سایت، فروش بالایی را به همراه خواهد داشت. مواردی که در اینجا عنوان شد، به شما کمک می‌کند تا میزان تعامل با کاربرانتان را به بالاترین حد ممکن برسانید. همه روش های افزایش بازدید سایت به نوعی نقش موثر و مهمی را در این فرایند خواهند داشت. شما هم اگر تجربه‌ای از افزایش ورودی کاربران به سایت خود در نظر دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *