معرفی بهترین سرویس کوتاه کننده لینک

معرفی بهترین سرویس کوتاه کننده لینک
بهترین-سرویس-کوتاه-کننده-لینک

کوتاه کننده لینک سایت‌هایی هستند که باعث می‌شوند، URL طولانی سایت شما تبدیل به یک آدرس سایت کوتاه تبدیل شود. با اینکار می‌توانید آن را بهتر در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین سرویس کوتاه کننده لینک بپردازیم:

1. bit.ly

بهترین سرویس کوتاه کننده لینک

این سرویس یکی از بهترین سرویس کوتاه کننده لینک است که در ایران نیز به میزان زیادی به کار می‌رود. بسیاری از دیجیتال مارکترها از آن به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای کوتاه‌سازی لینک استفاده می‌کنند. از ویژگی‌های مثبت این سایت می‌توانیم به امکان سفارشی سازی اشاره کنیم. شما می‌توانید به صورت دقیق کلیک‌هایی که روی آن می‌شود را بررسی کنید.

2. cutt.ly

cutt.ly

یکی دیگر از سایت‌های کوتاه کننده لینک که به میزان زیادی مورد توجه کاربران قرار گرفته، cutt.ly است. این سایت به خوبی می‌تواند لینک‌های شما را کوتاه و مدیریت کند. مزیتی که این سایت کوتاه کننده دارد، امکان بررسی تعداد کلیک‌ها به همراه کشوری که کاربر در آن حضور داشته و همچنین IP و مرورگر اوست. همچنین امکان اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی نیز وجود دارد. این سایت دارای APIیی است که می‌توانید آن را به دامنه سایت و افزونه‌های وردپرسی متصل کنید.

3. Tinyurl

Tinyurl

Tinyurl نیز در میان بهترین سرویس کوتاه کننده لینک قرار گرفته است. معمولا لینک‌هایی که توسط این سایت کوتاه می‌شوند، قابلیت سفارشی سازی را دارند. اما نمی‌توانید به وسیله آن آنالیز کلیک‌های انجام شده روی URL را انجام دهید.

4. Ow.ly

Ow.ly

این ابزار در سایت HOOTSUITE قرار گرفته است. همچنین یکی از انواع قدیمی بهترین سرویس کوتاه کننده لینک است که مدت زمان طولانی از آن استفاده می‌شود. این سرویس امکان آنالیز لینک‌هایی که کوتاه کرده‌اید را به شما داده و اجازه می‌دهد تا آنها را درون شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. می‌توانید با این کوتاه کننده لینک به راحتی پست‌های خود آنالیز کنید.

5. bit.do

bit.do

bit نیز یک سرویس کوتاه کننده دیگر است که در میان لیست ما قرار گرفته است. مبدا آن در کشور هند بوده و به شما امکان می‌دهد تا در سریعترین زمان ممکن، لینک‌های خود را کوتاه کنید. این سرویس معمولا قابل اعتماد بسیاری از دیجیتال مارکترها بوده و در میان پلتفرم‌های قدیمی قرار گرفته است.

6. is.gd

is.gd

is.gd نیز امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. اغلب کاربران این پلتفرم از چین هستند. این سایت به شما یک کد QR می‌دهد که لینک‌های کوتاه را بتوانید در موبایل خود باز کنید. همچنین قابلیت سفارشی‌سازی و آنالیز کلیک‌ها نیز در آن وجود دارد.

7. v.ht

v.ht

در میان بهترین سرویس کوتاه کننده لینک، سرویس v.ht نیز دیده می‌شود. این سرویس علاوه بر کوتاه کردن لینک‌هایی که به آن می‌دهید، امکان سفارشی سازی و آنالیز دقیق کلیک‌های انجام شده روی لینک مورد نظر را نیز به شما می‌دهد. برای آنکه بتوانید از این پلتفرم استفاده کنید، باید حتما ثبت نام خود را در آن کامل کنید.

8. u.to

u.to

یکی دیگر از بهترین سرویس کوتاه کننده لینک که در میان لیست ما قرار می‌گیرد، مربوط به u.to است. زمانیکه تنها یکبار از این سرویس استفاده کنید، پس از ورود دوباره می‌توانید لینک‌های قبلی را دیده و از آنها استفاده کنید. همچنین تعداد کلیک‌هایی که روی لینک کوتاه شده انجام می‌شود، نیز به شما نشان داده خواهد شد.

9. shorl.com

در میان انواع پلتفرم‌های کوتاه کننده لینک، shorl.com نیز دیده می‌شود. ویژگی اصلی آن ارائه افزونه‌های مخصوص کروم و فایرفاکس است که در نهایت می‌تواند، تمام صفحات وب شما را به لینک‌های کوتاهی تبدیل کند. برای اینکار تنها کافی است افزونه را روی مرورگر خود نصب کنید و پس از آن لینک را کوتاه کنید. لینک‌های کوتاه شده‌ای که توسط این ابزار به شما ارائه می‌شود، به صورت کاملا اختصاصی برای شماست.

10. shorturl.at

shorturl.at

در میان سایت‌های کوتاه کننده shorturl.at نیز قرار گرفته که معمولا برای ایجاد لینک‌هایی از آن استفاده می‌شود که قرار است در شبکه‌های اجتماعی قرار گیرد. شما می‌توانید با استفاده از این پلتفرم، میزان کلیک‌های لینک کوتاه خود را دریافت کنید.

11. gg.gg

gg.gg

این سایت در میان انواع پلتفرم‌های ارائه دهنده کوتاه کننده لینک قرار گرفته است. ویژگی جالبی که دارد، وجود اکستنشن‌هایی در مرورگرهای مختلف است. با استفاده از این سایت می‌توانید به راحتی لینک کوتاه شده را از سایت‌های مختلف دریافت کنید. gg.gg لینک کوتاه شده مورد نظر شما را به همراه ریدایرکت 301 ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های بهترین سرویس کوتاه کننده لینک در یک نگاه

جدول زیر تمام نکاتی که در بالا برای بهترین سرویس کوتاه کننده لینک عنوان شد را در یک نگاه کلی به شما نشان می‌دهد:

bit.lyسفارشی سازی لینک های کوتاه شده / آنالیز دقیق کلیک ها
cutt.lyمدیریت راحت لینک های کوتاه شده / بررسی آمار لینک های کوتاه شده / داشتن API برای اتصال به دامین سایت و افزونه های وردپرسی
Tinyurlسفارشی سازی لینک های کوتاه شده / عدم رد گیری و آنالیز کلیک ها
Ow.lyامکان آنالیز دقیق لینک های کوتاه شده در شبکه های اجتماعی
bit.doامکان سفارشی سازی لینک های کوتاه شده
is.gdارائه QR Code / سفارشی سازی لینک های کوتاه شده / آنالیز کلیک ها
v.htامکان آنالیز دقیق لینک های کوتاه شده / سفارشی سازی آدرس های کوتاه شده / مدیریت راحت تر لینک های کوتاه شده
u.toارائه لیست آخرین لینک های کوتاه شده شما / نمایش تعداد کلیک ها روی لینک های کوتاه شده
shorl.comدارای افزونه برای مرورگر های کروم و فایرفاکس / بررسی بازدید لینک های کوتاه شده
gg.ggدارای extension هایی که برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اپرا / ارائه لینک‌های کوتاه شده با ریدایرکت 301

ربات تلگرام، آسانترین روش برای کوتاه کردن لینک!!!

از میان بهترین سرویس کوتاه کننده لینک، استفاده از ربات تلگرام است. این کافی است عبارت ShortUrlBot را در تلگرام جستجو کنید تا صفحه مربوط به این ربات برایتان به نمایش درآید. در این صورت می‌توانید لینکی که می‎‌خواهید را در صفحه آن وارد کرده و در نهایت لینک کوتاه شده را دریافت کنید.

آیا استفاده از بهترین سرویس کوتاه کننده لینک مناسب است؟

کوتاه-کننده-لینک

افراد زیادی بر این باورند که استفاده از بهترین سرویس کوتاه کننده لینک چندان مناسب نیست. اما عقیده بر این است که اگر از سرویس‌های خارجی استفاده شود، لینک‌ها را در سریعترین زمان ممکن کوتاه شده و هیچ گونه آسیبی را به سایت شما وارد نمی‌کنند. بسیاری از این پلتفرم‌ها آنالیز دقیقی را از تعداد کلیک‌های انجام شده روی این URLها به شما می‌دهند.

در نهایت انتخاب نهایی این پلتفرم‌ها به عهده خود شما خواهد بود. استفاده از این سایت‌ها برای کوتاه کردن لینک باعث ضرر به سایت شما از نظر سئو نخواهد شد. برای دریافت پیشنهادات مربوط به طراحی سایت می‌توانید روی خدمات افگیگا حساب کنید.

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *