افزونه المنتور چیست؟

افزونه المنتور چیست؟
افزونه-المنتور

افزونه المنتور چیست؟ سوالی که بسیاری از کاربران در فضای آنلاین به دنبال آن هستند. المنتور یکی از ابزارهای کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند از افزونه وردپرس استفاده کنند. این افزونه به قدری قدرتمند است که پس از نصب آن روی پتلفرم خود، بسیاری از نیازهایتان را می‌توانید بر طرف کنید. در این مطلب می‌خواهیم با این افزونه آشنا شده و ببینیم که برای استفاده از آن به چه چیزهایی نیاز خواهیم داشت.

افزونه المنتور چیست؟

المنتور تنها یک افزونه نیست. در واقع یک فضاست که امکان استفاده راحت‌تر از وردپرس را به شما می‌دهد. امکاناتی که این افزونه در اختیار شما قرار می‌دهد بسیار کامل‌تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. تعداد زیادی از برنامه نویسان در سرتاسر دنیا برای بهبود این افزونه اقدام کرده‌اند تا در نهایت محصول امروزی را در اختیار ما قرار دهند.

با استفاده از افزونه المنتور می‌توانید سایت‌های بسیار حرفه‌ای را طراحی کنید.

افزونه المنتور برای سایت شما مناسب است؟

اگر تا اینجا مطلب را دنبال کرده‌اید، اکنون پاسخ سوال خود (افزونه المنتور چیست) را پیدا کرده‌اید. اما شاید پرداختن به این سوال مهمتر باشد: آیا این افزونه برای سایت شما مناسب است؟

پاسخ سوالتان را با پاسخ به یک سوال دیگر باید جواب دهید: شما به دنبال یک سایت اختصاصی هستید یا می‌خواهید وبسایت خود را با وردپرس راه‌اندازی کنید؟

اگر سایت شما با وردپرس طراحی شود، المنتور بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. در واقع وجود المنتور به شما کمک می‌کند تا تغییرات لازم در سایت و همچنین صفحات مورد نیازتان را بسیار راحت‌تر از آنچه که در ذهنتان است ایجاد کنید. بنابراین تمام سایت‌های زیر می‌توانند از المنتور به عنوان یک افزونه کاربردی برای طراحی سایت خود استفاده کنند:

  • سایت‌های فروشگاهی
  • سایت‌های شرکتی
  • سایت‌های شخصی
  • مجله‌های خبری
  • سایت‌های نمونه کار
  • و …

المنتور چه قابلیت‌هایی را در اختیار ما قرار می‌دهد؟

ویرایش آسان

تنها وقتی که افزونه المنتور را خریداری می‌کنید، می‌توانید تفاوتش را با زمانی که این پلاگین روی سایتتان نصب نیست، متوجه شوید. شما با نصب این افزونه یک ویرایشگر مناسب و کاربردی را در پنل تنظیمات سایت خود ایجاد کرده‌اید که به راحتی می‌تواند، همه چیز را در اختیارتان قرار دهد. با استفاده از گزینه پیش نمایش، پس از ایجاد تغییرات می‌توانید متوجه شوید که سایت شما چگونه به کاربرانتان نمایش داده می‌شود تا در نهایت بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

قابلیت DRAG & DROP

دومین ویژگی خوبی که پس از نصب المنتور با آن رو به رو می‌شوید، قابلیت DRAG & DROP در این افزونه است. با وجود این قابلیت دیگر به سادگی می‌توانید ویجت‌ها را در صفحه سایتتان ایجاد کنید، حتما اگر هیچ آشنایی با زبان برنامه نویسی نداشته باشید.

قابلیت تغییر سایت

قابلیت تنظیم سایز توسط صفحه ساز المنتور نیز یکی دیگر از ویژگی‌های آن است که به شما امکان تغییر سایز را در قسمت‌های مختلف می‌دهد. در واقع می‌توانید تمپلیت المنتور که طراحی کرده‌اید را متناسب با سایز سایتتان تنظیم کنید.

امکان تغییر توسط برنامه نویسان

اگر یک برنامه نویس باشید، احتمالا از ویژگی لایه باز بودن المنتور خوشحال خواهید شد. این ویژگی به شما امکان تغییرات دلخواهتان را می‌دهد. می‌توانید آپشن‌هایی که تنها از طریق کدنویسی قابل انجام است را به آن اضافه یا کم کنید.

قابلیت ریسپانسو یا واکنش گرا

این افزونه به صورت واکنش‌گرا یا ریسپانسیو طراحی شده است. بنابراین می‌توانید طراحی آن را در گوشی، تبلت و دیگر صفحه نمایش‌ها نیز چک کرده و در صورت نیاز آنها را تغییر دهید. این ویژگی در روزهایی که اغلب کاربران با گوشی‌های همراه خود به سایت‌های مختلف سر می‌زنند، یک گزینه ایده‌آل است.

مهم نیست کسب و کارتان در چه زمینه‌ای باشد، المنتور برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

سرعت بالای بارگذاری

پس از آنکه المنتور را روی سایت خود نصب کردید، بدون کوچکترین مشکلی در سرعت می‌توانید از آن استفاده کنید. در واقع سرعت بارگذاری در سایت شما پس از نصب این افزونه بالاتر نیز می‌رود.

قابلیت استفاده از افزونه‌های دیگر

ویژگی دیگری که در مورد افزونه المنتور وردپرس وجود دارد، سازگاری آن با افزونه‌های پر کاربرد مانند رنک مث، یواست، المنتور و ووکامرس و … است که در دسته افزونه‌های پر کاربرد قرار گرفته‌اند.

سئو فرندلی بودن افزونه

ویژگی دیگری که می‌توانیم در مورد افزونه المنتور فارسی بیان کنیم، سئو فرندلی بودن آن است. این ویژگی یکی از مهمترین خواص افزونه‌هاست که در صورت عدم رعایت آن سایت رتبه‌های بسیار پایینی را از گوگل دریافت خواهد کرد. در واقع نصب این پلاگین هیچگونه ضرری برای سایت شما نخواهد داشت.

امکان ساخت صفحه و استفاده در دیگر سایت‌های وردپرسی

برای افرادی که طراح سایت هستند، این گزینه اهمیت زیادی را دارد. شما می‌توانید به راحتی یک صفحه را توسط المنتور ساخته و ذخیره کنید. اما از آن در دیگر سایت‌های وردپرس استفاده کنید. در واقع یک بار سایت خود را می‌سازید و پس از آن برای سایت‌های مختلف استفاده می‌کنید.

وجود امکانات رایگان

المنتور در دو مدل رایگان و غیر رایگان وجود دارد. اما شما با همین نسخه رایگان نیز می‌توانید بسیاری از انتظارات خود را برآورده کنید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های المنتور پرو بسیار بیشتر از المنتور رایگان است.

چرا المنتور در میان انواع صفحه سازها طرفداران بیشتری را دارد؟

با وجود امکاناتی که المنتور در اختیار ما قرار می‌دهد، جای تعجب ندارد که اغلب طراحان سایت و مدیران کسب و کارها برای سایت خود به دنبال آموزش المنتور باشند. بهبود فرایند انتشار، پایداری و ثبات آن، اطمینان از پشتیبانی و بهبود ارور المنتور، به روز رسانی مداوم آن و… همگی باعث شده تا در میان دیگر افزونه‌ها المنتور بهترین انتخاب باشد. برای راه‌اندازی و آموزش کار با المنتور در سایت خود می‌توانید مقاله مربوط به “آشنایی با المنتور و نحوه نصب آن” را بخوانید.

خرید المنتور پرو از افگیگا

از آنجایی که استفاده از این افزونه در میان کاربران بیشتر از قبل است، افگیگا نیز سعی کرده تا نسخه اورجینال و پیشرفته این افزونه را با هزینه‌ای بسیار مناسب به فروش برساند. آموزش کار با المنتور در وردپرس با نسخه پرو نیز همانند نسخه رایگان آن است. تنها هزینه‌ای که برای دریافت این افزونه پرداخت می‌کنید به صورت سالیانه است. تفاوتی که این افزونه با المنتور رایگان دارد عبارتند از:

  • سرعت بالای ویرایش با المنتور
  • طراحی زنده
  • ارائه انیمیشن، اسلایدر برای المنتور، جلوه‌های شناور، جلوه‌های تیتر و …
  • ارائه قالب و بلوک‌های از پیش طراحی شده در حدود 100 عدد
  • امکان طراحی قالب‌های شخصی و منحصر به فرد
  • قابلیت ریسپانسیو
  • ارائه 40 المان رایگان
  • امکان استفاده از ویرایشگر متن WYSIWYG المنتور پرو
  • امکان طراحی دکمه‌های مختلف
  • امکان قرار دادن ویدئوها از پلتفرم YouTube یا Vimeo
  • امکان ایجاد نوار پیشرفته و فوتر با المنتور برای وبلاگ
  • امکان اضافه کردن اپیزودهای صوتی را از SoundCloud 
چند ویژگی‌ نسخه پرو که در نسخه رایگان در دسترس نیست
 ابزارک های حرفه ای Pro Widgets
تم سازنده Theme Builder
 پنجره ساز Popup Builder
سازنده ووکامرس WooCommerce Builder
ادغام ابزار شخص ثالثThird-party Tool Integrations
 قالب های اماده حرفه ای Pro Templates

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید خود افزونه المنتور به تنهایی می‌تواند امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار دهد. حال فرض کنید که این افزونه در نسخه پروی خود استفاده شود. مطمئنا امتیازاتی که در اختیار شما قرار خواهد داد، بسیار بیشتر و کاملتر خواهد بود. المنتور پرو در حال حاضر با بهترین قیمت در افگیگا به فروش می‌رسد. همچنین با وجود آنکه شما تنها یکبار هزینه را به صورت سالانه برای آن پرداخت می‌کنید، از قابلیت به روز رسانی همیشگی که آن که به صورت ماهانه انجام می‌شود، برخوردار خواهید بود.

در این مطلب به امکانات المنتور پرو اشاره کردیم و متوجه شدیم که افزونه المنتور چیست و چرا برای کسب و کارهای مختلف مهم است. اما اگر قصد به دست آوردن اطلاعات بیشتری را برای خرید المنتور پرو دارید، روی صفحه مربوط به آن کلیک کنید. همچنین تجربیات خود در مورد استفاده از المنتور پرو با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *